1.05.2011

Kitap Listesi: Nisan 2011



Kitap Listesi başlığı altında bundan böyle aylık bir rapor yazacağım, ne kadar kitap okudum, ne kadar yazı yazdım bloga... vb. ayrıntıları yazacağım.

Nisan ayı yoğun iş hayatım yüzünden açıkçası pek üretken bir ay olmadı ve çok az kitap okudum ve bunlar hakkında yorumlarımı yazabildim.

Bitirdiğim Kitaplar:

Ayışığında Aşk - Amanda Quick

Yokyer - Neil Gaiman

Gördüğünüz gibi yalnızca iki kitap okuyabilmişim Nisan ayında. Bu çok kötü çünkü ben en azından haftada 2 kitap okumak istiyorum, umarım Mayıs ayı bu açıdan daha verimli olur.

Blog açısındansa gayet verimli bir aydı, çünkü hemen hergün yazıyorum ve bu yazılarım standart "Kitap Günlüğü, Okumayı Düşündüklerim, Kitap Ayracı, Ne Okuyorum? ve Günün Fotoğrafları" gibi başlıklar dışında tartışma konuları, hikaye ya da bir konu üzerine düşüncelerim de oldu.

Nisan Ayı Konu Başlıkları:

Kitaplar İçin Çantalar

Renkli Kitap'tan Hediye Kitap!

DEX Yayınları'ndan Yeni Bir Korku Kitabı

Benim Olmalı!

Bilim Kurgu Edebiyatı

23 Nisan'da Çocuklara Benden Kısa Bir Hikaye

Ciltli & Karton Kapak?

Gördüğünüz üzere Nisan ayındaki başlıklardan bir tanesi de "hediye kitap" başlığı, ilk hediyemi verdim ve bundan sonra devamı gelecek=)

Evet Nisan ayı böyle, umarım Mayıs ayında okuduğum kitapların ve yaptığım kitap yorumlarının sayısı daha fazla olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder