22.04.2018

Mart 2018 Okuduklarım


Merhaba,

Instagram'da bu görselle Mart ayında okuduklarımı paylaşmıştım, buraya yazamadım bir türlü ama bu sene her ay okuduklarımı mutlaka bloga yazmak istediğimden böyle kalsın da istemedim. Geç de olsa yazmış olayım =)

Mart ayı epey verimli oldu benim için; bol çocuk kitabı, Şahane bir çizgi roman ve çok severek okuduğum romanlarla çok keyifli geçti zaman. Bu listede okuma zevki benden farklı da olsa hemen herkese önerebileceğim tek bir kitap var o da Pezzettino. Şahane bir çocuk kitabı ama bana göre herkes okumalı. Yazarın diğer kitaplarını da mutlaka almak, okumak ve kızıma da okutmak istiyorum. Seconds ise bahsettiğim şahane çizgi roman. Bryan Lee O'Malley'in daha önce Scott Pilgrim serisini okumuştum ve ona da bayılmıştım, çok harika bir dünyası var yazarın, enfes hikayeler ortaya çıkarıyor, mutlaka bakın derim. 


Amber Yıllıkları'nın ilk kitabını okudum, bana yıllardır mutlaka oku denilen bir fantastik seri bu, gerçekten de su gibi aktı gitti hikaye, muazzam bir kitap. 

Son olarak fuarda sürprz olarak karşıma çıkan Vahşi Şeyler Ülkesi'nde o kadar güzel bir kitap ki; çizimleri, hikayesi... tekrar tekrar okumak istiyorum.

Mart ayı böyle geçmişti, bakalım Nisan'da durum ne olacak ;)

Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder