31.07.2018

Kırtasiye: Lamy Safari ve Neon Kartuşlar


Merhaba,

Sanırım blog tarihimde ilk defa 4 ay boyunca hiç yazmadım =D Normal olarak birçok blogger gibi ben de Instagram'ı çok daha sık kullanıyorum, Instagram kolay paylaşım olanağı sunuyor ama çok daha sevdiğim bloguma emek harcamak istiyorum ve bu da vakit istiyor. İş değişikliği, bebekli hayat derken bana kalan boş vakitlerde genellikle uyumayı ya da uzanıp kitap okuyarak vakit geçirmeyi tercih ettiğimden açıkçası bilgisayarın karşısına geçmek güç geliyor. Ben de şu an olduğu gibi vakit ayırabildikçe yazmaya devam edeyim diyorum bakalım =D

Bugünkü konumuz dolma kalemi higlighter, fosforlu kalem ya da işaretleme kalemi dediğimiz şekilde kullanmak. HS Kırtasiye'nin Instagram Hikayeleri'nde Yeliz hanım sık sık gösteriyordu bu tip kartuş ya da mürekkepleri bu şekilde kullanabileceğimizi ama açıkçası bu renk kartuş alayım deneyeyim diye düşünmemiştim nedense. Daha sonra çok sevdiğim bir blogger arkadaşımın bana göndermiş olduğu çeşit çeşit mürekkep arasından Lamy'nin bu fosforlu kartuşu da çıkınca ben bunu bir denemeliyim dedim. Sonuç; bayıldım!


Fotoğrafta biraz efekt var ama olabildiğince doğal tutmaya çalıştım rengi. Ben Lamy dolma kalemimde M uç kullanıyorum, sanırım böyle işaretleme kalemi olarak kullanıldığında Bold uç tercih ediyorlar ama ben zaten Fine yazmayı seven biri olarak bu uç kalınlığını da yeterli buldum.

Genel olarak çeşit çeşit kalem kullanıyorum günlük hayatta, ama dolma kalemle devamlı yazmıyorum. Bilemiyorum ondan mıdır, dolma kaleme bu tip bir işlev kazandırmak çok hoşuma gitti =) Vesile olan arkadaşıma da bir kez de buradan teşekkür ederim =)

Siz dolma kalem kullanmayı sever misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum =)

NOT: Bu arada eğer görmediyseniz sevgili kırtasiye ve özellikle Moleskine severler =) Moleskine'in kendi sitesinde bir süredir %50 yaz indirimi var, maalesef Kitap Günlüğü gibi defterleri tükenmiş ama fiyatlar şu an çok uygun, defter almak isteyenler bir baksın derim =)


1 yorum:

  1. Dolma kalem kullanmayı seviyorum, fakat kullanırken veya taşırken leke yapacak korkusu yaşamaktayım.

    Yemeğe tutkuyla bağlı olanların mutlaka okuması gereken Mutfak Sırları Anthony Bourdian son kitabını yorumladım. Yeni tarifleriniz için ilham alabilirsiniz.

    https://forestofnoreturn.blogspot.com
    https://forestofnoreturn.blogspot.com/2018/09/kitap-mutfak-sirlari-ascilik.html

    YanıtlaSil