4.02.2018

Ocak 2018 Okuduklarım



Merhaba,

Ocak ayında pek okuma keyfim yoktu; böyle garip bir cümle kurdum ama yani onu mu okusam, bunu mu okusam derken ay bitti. 


Ocak ayını İkiye Bölünen Vikont ve Viran Şatodaki Ejderhalar ile tamamladım. Her ikisi de oldukça keyifli kitaplardı; Terry Pratchett'ı zaten çok severim, Neil Gaiman'la yazdıkları ve şu sıralar dizisi çekilen Kıyamet Gösterisi ile tanıyıp çok sevmiştim, meşhur Diskdünya romanlarının ilkini okumuştum o da bahsedildiği kadar harika bir roman--bir ara o seriye de devam edeceğim. Bu kitabı da çocuklar için kısa öykülerden oluşuyor; ben kitaba bi ara vermiştim sonra tekrardan elime aldım, çok keyifliydi hikayelerin hepsi de. 



Italo Calvino'nun bir eserini ilk okuyuşum, oldukça keyifli bir dili var, İkiye Bölünen Vikont şahane bir toplumsal eleştiri sunuyor bizlere, ben kitabın çizimlerine bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. 



Dediğim gibi Ocak ayı onu mu okusam, bunu mu okusam derken bitti. Bu aralar çok yoğunum belki ondan böyle oldu bilemiyorum, umarım Şubat ayında daha çok okuma fırsatım olur =)


8 yorum:

  1. Calvino'nun Örümceklerin Yuvalandığı Patika ve Kesişen Yazgılar Şatosu'nu özellkle çok severim benim de okumak istediklerimi okumuşsun Instagramda da yazmıştım umarım en kısa zamanda buluşurum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları da ekleyeyim hemen okuma listeme ;)

      Sil
  2. Ocak ayı benim içinde çok okumalı geçmedi maalesef...😒 iki kitabı da ilk defa görüyorum. İkincisini merak ettim. Bir bakayım ona.. 🤔 Sevgiyle kal.. 🤗

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin kitaplar okumuşsun. =) Ben de nedense şubat ayını istediğim verimlilikte geçiremiyorum, herkesin ara ara böyle oluyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dönem dönem ne yazık ki yaşıyoruz.

      Sil
  4. Tür olarak farklı okumlar ama güzel okumalar...

    YanıtlaSil