16.10.2017

Ne Okuyorum?


Merhaba,

Geçen akşam kitaplığıma bakarken Sait Faik okumayı ne kadar özlediğimi farkettim. Bu aralar çok fazla sırt ağrısı çekiyorum, küçük bir tedavi dönemindeyim ve beni ne keyiflendirir derken aklıma Sait Faik hikayeleri geldi. Sait Faik'in hikayelerini okurken kendimi Haziran ayının başında henüz okullar tatil olmamış, yaz gelmiş ama bunaltmıyor, tişörtleri giymişiz, güneş hafiften yakarken burnumda deniz kokusu, şehrin sokaklarında dolaşır gibi hissediyorum =) Pek bir romantik oldu böyle yazınca ama içimi ısıtıyor bu düşünce.


Ama bir taraftanda sonbahar geldi, Az Şekerli'nin kapağı da sonbahar havası taşıyor. Sıcacık kestane, taza demlenmiş çay ve battaniyleri sonbahar / kış akşamında okunacak hikayeler...

Bu iki kitap beni böylesine mutlu etti işte. Dün D&R'a Az Şekerli'yi almak için uğramıştım ama Havuz Başı da ne zamandır listemdeydi hemen onu da aldım.



Ve Az Şekerli'yi okumaya başladım. Açıkçası tam istediğim gibi, harika bir hikayeyle başladı kitap, çok mutluyum.

Siz Sait Faik hikayelerini okumayı sever misiniz?

Herkese iyi haftalar!


10 yorum:

  1. İş Bankası Yayınları Sait Faik'in kitaplarını da mı basmaya başlamış? Haberim yoktu, şaşırdım. Ben yazarın kitaplarını YKY basımlı siyah halleriyle hatırlıyorum.

    Sait Faik'in öykülerini okumak güzel olsa da sonrasında aklımda tutamadığımı fark ettim. Sanki o an okuyup keyif almak için. Zaman geçince tekrar okuman gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben de YKY basımlarını bilmiyordum. Bana o ne yazık ki birçok kitapta oluyor, keşke her okuduğumu çok net hatırlayabilsem :/

      Sil
  2. sonbahar da sevilir ki , ne güzel kitaplar , keyifli okumaların olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sonbahar en güzeli :)

      Sil
  3. Bazı kitaplar bazı müzikler ve kokular gibi, an'lara ait oluyorlar. Senin an'ın da çok şeker. İyi okumalar. ^^ Bir şey sormak istiyorum, hangi kahveyi içiyorsun genelde? Evde yani.. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, teşekkürler. Ben aslinda kahve çok sevmeme rağmen pek fazla içemiyorum, kafeinsiz mavi kapaklı bir Nescafe var onu sütlü içmeyi seviyorum :)

      Sil
  4. Sait Faik çok severim. Mahalle Kahvesi en sevdiklerimden.. Bu arada blogunuzu keşfettiğime pek bir mutlu oldum..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahalle Kahvesi'ni ben de çok severim, ben de yorumunuza çok mutlu oldum, hoşgeldiniz :)

      Sil