30.10.2017

Ekim Ayı Kitap Alışverişi


Merhaba,

Bir önceki "Ne Okuyorum?" yazımda belirttiğim üzere son dönemde Sait Faik kitapları okumak istedim ve ilk olarak ne zamandır okumak istediğim bu iki kitabını aldım. Az Şekerli'yi kısa bir sürede keyifle okudum ve iyi ki almışım dedim hep okurken.


Az Şekerli'yi keyifle okuyunca hemen ardından Havuz Başı'na başladım; bu kitap da öyle güzel ki... bu biraz ağır gidiyor çünkü bu aralar biraz yoğunum ama çok severek okuyorum. Sait Faik Abasıyanık'ın kitap kapakları ne kadar güzel değil mi?


Aldığım kitapları öyle sevdim ki bir sonraki kitapçı ziyaretimde fotoğrafta görmüş olduğunuz Şahmerdan'ı ve Sabahattin Ali'nin öykü kitabı Sırça Köşk'ü aldım. Aylak Adam uzun zamandır elimde olan bir kitap.

Ekim ayı kitap alışverişim bu kadar. Beni çok mutlu eden kitaplar aldım bu ay.

Ekim ayında siz kitap alışverişi yaptınız mı, neler aldınız? Eğer blogunuzda yazdıysanız linkini bırakmayı unutmayın =)

Sevgiler,


4 yorum:

  1. Hepsi de çok güzel kitaplar, keyifle okuyun.

    Bu da benim ekim ayı alışverişim: https://suleuzundere.blogspot.com.tr/2017/10/ekim-ayi-kitap-alisverisim.html Sabırsızlıkla kasıma girelim diye bekliyorum. Küçük bir alışverişim daha olacak :-)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir alışveriş olmuş!

    Biz de bu ay güzel bir indirimle çok güzel kitaplar aldık! https://frannyninpaltosu.blogspot.com/2017/10/50-indirimli-kitap-alisverisi.html

    Hepsini hızlıca okumak istiyorum. Size de keyifli okumalar! :)

    YanıtlaSil
  3. Sait Faik Abasıyanık'ı dün yaptığım bir alışverişte alacaktım ama son anda çıkarttım, bu yazıyı alışverişten önce okumuş olsam kesinlikle çıkarmazdım ama sağlık olsun. :D Benim kitaplarım birkaç gün sonra gelecek, Türk Edebiyatı ağırlıklı bir alışveriş yaptım. Elime ulaşınca blogdan paylaşırım sanırım, keyifli okumalar. =)

    YanıtlaSil