29.08.2016

Ne Okuyorum?


Merhaba,

Yeni bir hafta ve neredeyse Ağustos ayı bitmek üzere. Sizi bilmem ama yazın tatile gitmezsem benim için bu sıcakların pek çekilir tarafı yok, sonbaharı çok seviyorum belki de Kasım doğumluyum diye =P O nedenle pek mutluyum, hava biraz serinler rahatlarım diye. Bugün aslında bu akşam bloga bir yazı ekleyeyim istedim, belki haftada 3-4 yazı eklemeyi bir rutine dönüştürebilirsem de çok mutlu olacağım, bakalım başarılı olabilecek miyim =P

Bu arada bir önceki yazımda yorumlara cevap yazmak için bilgisayarın başına oturmuştum ama tam yorum yapacakken "Farklı Yanıtla" diye bir kutucuk boş gözüktüğü için yorum kısmında cevap yazamıyorum! Sanırım Safari kullandığım için Chrome'da gördüm ama şu an oradan yazamıyorum, o nedenle cevap yazamadım. Daha sonra bu problemi halletmeye çalışacağım.

Günün konusuna dönecek olursak; beni zaten Instagram'dan takip ediyorsanız bu kitabı okuduğumu görmüşsünüzdür. Aslında ben de ingilizcesi olan, birkaç sene önce okumaya başladığım ama araya hep başka kitapların girmesi sonucu bir türlü bitiremediğim, çok sevdiğim Neil Gaiman'ın pek harika romanı. Bu yeni basım; kitap yıllar sonra yazarın tercih ettiği metin ile tekrar basılmış ve ben de alalı epey oluyor, İngilizcesine devam etmek yerine buna yeniden başlayayım dedim. Epey kalın bir kitap, ama dili çok güzel ve hikaye o kadar akıcı ki normalde çok kısa sürede bitirebilirsiniz ama ben 3 aylık anne olduğumdan çok zor vakit buluyor, az sayfa okuyabiliyorum =D O nedenle bitirmem epey sürecek, yalnız şu an öyle heyecanlı yerlerdeyim ki hep bir merak içinde bırakıyorum =))

Böyle bir kitabı okumam epey uzun sürünce de araya hep başka kitaplar alasım, yeni bir kitaba başlayasım geliyor, bu ne pis bir huydur, hiç sevmiyorum =D Bu huy yüzünden epey yarım kalmış kitabım var elimde =(



Siz bu aralar ne okuyorsunuz?

Sevgiler,


6 yorum:

  1. Amerikan Tanrıları'nı bende merak ederim ama hala başlayamadım. Ben şu sıra manga okuyorum, Death Note hoşuma gitti.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Death Note'un animesi en sevdiğim animelerdendir, harika bir hikaye, keyifli okumalar!

      Sil
  2. Bebeğinizin olmasına çok sevindim, Allah bağışlasın ailecek sağlıklı, musmutlu günleriniz olsun. =)

    Ben bu aralar vampirlere merak sardım, ama sağlam olanlara. :D Anne rice - Vampirle Görüşmeyi okuyorum, bitmek üzere ve çok beğendim. Neil Gaiman çok sevdiğim bir yazar, Amerikan Tanrıları da okuma listemde. Keyifli okumalar. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^-^ Vampirle Görüşme'nin filmini çok severim, kitabını okumamıştım ama çok güzeldi filmi ;)

      Sil
  3. İnstagram'daki fotoğrafınızda Neil Gaiman'ın Yıldız Tozu kitabının da okuma listenizde olduğunu gördüm. Kitabı okumadım ama geçen aylarda filmini izledim ve tek kelimeyle bayıldım. Bence onu okumaya öncelik vermelisiniz.

    Ben Amicis'in Çocuk Kalbi kitabını okuyorum şu an. çocukken okumuştum ama tam metin çeviri haliyle yetişkinlikte de okumak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız Tozu'nun filmini uzun zaman önce izlemiştim ben de ama pek hatırlamıyorum o nedenle okumak keyifli olacak benim için de, tabii sürekli elime alıp yarım bırakmayıp, araya başka kitaplar sokmazsam =) Çocuk Kalbi ben çocukken de çok okunurdu, okuyup okumadığımı hatırlamıyorum ama çok güzel bir kitap olsa gerek =)

      Sil