31.08.2016

Çocuk ve Gençlik Kitapları


Sanırım hiç vazgeçmediğim ve hala okumaktan büyük keyif aldığım kitap türleri arasında ilk sıralarda geliyor çocuk ve gençlik kitapları. Şimdilerde ise anne olmanın da etkisiyle daha da çok bu alanda kitaplar okumak istiyorum. Bebeğimle şimdilik sadece renkli resimlere biraz da olsa bakabilsek de =) ilerde beraber okuyacağımız günleri heyecanla bekliyorum ve bu bekleyişi iyi değerlendirip bol bol okumak lazım diye düşünüyorum =)

İşte bu nedenle blogda daha çok çocuk ve gençlik kitabı görürseniz şaşırmayın =) Aslında bebek kitapları da demek lazım, her ne kadar çocuk kitapları adı altında toplansa da =)) 


Bu alanda tavsiyeleriniz olursa yazmaktan çekinmeyin lütfen, çok mutlu olurum.

Sevgiler,


5 yorum:

  1. Yine çok minnoş bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. En güzeli Bir Dolap Kitap ve Kitapkurduanne sitelerini takip etmeniz bence :)
    yeniden hayırlı olsun. Ben de Lokum Çocuk Kütüphanesi sitesinde okuduklarım hakkında yazılar yazıyorum. Çocuk ve gençlik edebiyatı gerçekten çok çok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bir Dolap Kitap'ı biliyordum ama diğer siteye de bakacağım. Sizin yazılarınızı da mutlaka okuyacağım, kesinlikle çok keyifli ^-^

      Sil
  3. Uyku öncesi için Koyun Russell:)
    https://motionismyemotion.blogspot.com.tr/2016/09/bebek-kitaplari-okudum-koyun-russell.html

    YanıtlaSil