28.10.2015

Kırtasiye: Nezih'ten Mini Alışveriş


Yine Nezih'ten alışveriş yaptım. Şu minicik alışverişi bile kargo ödemeden, evnizden rahat rahat yapabilmek öyle güzel ki. Geçen pazar akşamı kırtasiye bloglarında gezerken birden kendimi Nezih'in websitesinde buldum ve şu üzerinde "episodes" yazan deftere denk geldim. Bu deftere dizi izlemeyi çok seven biri olarak isminden ötürü vuruldum. Başka birşey alasım yoktu ama yalnız gelmesin diye gördüğünüz ufak tefek bir iki şey daha ekledim pakete.

Faber Castell'in bu kapağında kalemtraşı olan kalemini merak ediyordum. Aslında kalemtraştan ziyade böyle kapaklı kurşun kalemler hoşuma gidiyor, kaleminiz küçüldükçe de epey işe yarıyor. Mürekkep de silen silgisini ise daha önce görmemiştim merak edip aldım; üzerinden dolma kalem simgesi olsa da benim mürekkepleri silmedi =) Ben başaramadım ya da ne tarz mürekkep siliyor acaba?

Son olarak şu iki klipsi Instagram'da ajanda kullanıp, paylaşan hesaplarda defterlerin kenarlarını tutturup rahat rahat yazarlarken görüyordum; merak edip denemek için aldım.

Çok minik ama güzel bir alışveriş oldu. Umarım Nezih bu her ürüne kargo bedava uygulamasına hep devam eder =) Geçen gün D&R'ın websitesinde 60TL üzeri kargo bedava yazısı beni çok şaşırttı; yani cezbeden bir yanı da yok ki neden tercih edilsin? Ben birkaç sevdiğim ürün orada satıldığından bir alışveriş yaptım, 60 TL'yi dolduracağıma 5TL mıydı hatırlamıyorum bir kargo parası vermeyi tercih ettim. Amaç da bu sanırım ama yine de çok saçma.

Online alışveriş benim için hep ikinci planda ama uzun zamandır bulunduğum şehirde özellikle tatil günleri artık daha da dayanılmaz bir şekilde kalabalık olmaya başladı. Bunda şehirdeki ne yazık ki plansızlık büyük rol oynuyor, 20 sene öncesinin yolları, merkezi, vs. bu popülasyonu kaldırmıyor. Her ne kadar dolaşmayı, gezerekk alışveriş yapmayı daha çok sevsem de çalışan bir insan olarak o kalabalığa çıkmaktansa tatil günlerimi evde geçirmeyi tercih ediyorum, eh tabii alışveriş için de online fırsatlara da bakmaya başladım mecburen =/ İyi tarafı böyle güzel, hızlı yerleri keşfetmek oluyor ;)

Sevgiler,


12 yorum:

  1. Guzel ciciler.gule gule kullanin.

    YanıtlaSil
  2. Geçen gün D&R'ın sitesinden kitap alacaktım, o 60 lira sınırının saçmalığı da beni en çok o gün kızdırdı sanıyorum ki. Kitapların ücretlerinin küsüratlarını o kadar güzel ayarlamışlar ki, alışverişim ne yaparsam yapayım 59,90'da kaldı. Ben de sinirlenip alışveriş yapmamayı tercih ettim. Tedarik konusunda da çok çok kötüler zaten. Böyle olunca hiçbir cazipliği kalmıyor sitelerinin.

    Nezih'in yaptığı ise ne kadar güzel bir şey. İnsanın bir şeye ihtiyacı olmasa bile bir şey alasını getiriyor. Sanırım yorumumu bitirdikten sonra sitelerinde birazcık gezineceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi tedarik konusunda da cidden çok kötüler, kargo hizmeti de hiç hızlı değil D&R'ın. İyi alışverişler sana da şimdiden ;)

      Sil
  3. defteri çok sevdim güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  4. Defteri çok sevdim. Eğer çizgisizse hele ayrı bir güzel. :)

    frannyninpaltosu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Siz ve kırtasiye alışverişleriniz kalp ben!

    YanıtlaSil
  6. Ofiste bu yazının fotoğrafı açılmamıştı, şimdi evde bilgisayarı açınca bakmak aklıma geldi :)
    Kargo parası konusuna çok takığım ben. Hem saçma fiyat üzeri alışverişlerin bedava kargo olmasına hem de kargo için 8-9tl para istemelerine.
    D&R da en son 50tlydi, şimdi de 60 mı yapmışlar :/. Kitapyurdu çok iyi o konuda, hem çoğu kitap en ucuz orada satılıyor, hem de bedava kargo için tutar 25tl gibi bir şey. Ama tabi kırtasiye yok :)
    D&R internet sitesini de ya alacaklarımı biriktirip tercih ediyorum, ya da 20-30tl civarında bir şey alacaksam yanına bir iki parça daha ekleyince.
    Bir de eBay ve Aliexpressteki Çinlilere çok alıştım, adamlar 70centlik şeyleri bile bedava posta ile gönderiyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D&R'la ilgili aynı duyguları paylaşıyorum. Ebay'den ve Aliexpress'ten kırtasiye alışverişi yapmak çok keyifli, hem uygun hem de bedava posta seçenekli birçok ürün var =)

      Sil
  7. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutlarım.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. http://beyazlimon.blogspot.com/
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil