17.07.2015

Yeni Kalem Kutum ve Kalem Kutumda Ne Var?

Temmuz ayına bir girdik, boş vaktim çok olmasına rağmen kitap bitirememe, blog yazamama hastalığına tutuldum =D Yazacak, okuyacak bir sürü şey var ama nedendir bilinmez bir türlü elim gitmiyor hiç birine. Biraz sıcağın biraz da (belki de çokça) henüz tatile girememiş olmanın etkisi olabilir ama bir gayretle bu durumu görmezden gelmeye karar verdim ve bir kırtasiye yazısıyla geri döndüm buralara! ^o^

Instagram çok kolay ve rahat bir paylaşım alanı olduğundan benim bu miskinliğimden nasibini almadı tabii =D Orada kolaylıkla paylaşımda bulunuyorum, o nedenle bugün yazacaklarımı eğer beni Instagram'da takip ediyorsanız daha önce görmüş olmanız muhtemel.


Bu güzel kalem kutuyla kelimenin tam anlamıyla ik görüşte aşk yaşadık diyebilirim =) Notebook Kırtasiye'nin önünden geçerken eşime bu sefer girmeyeceğim diyordum ki, "Dur ya da bir bakınayım" diyerek geri döndüm =) Sonra kalem kutuyu görmeme rağmen almadan çıktım ve tam işimiz alışveriş merkezinde bitmişken ve acelemiz olmasına rağmen koşarak o kalem kutuyu almak üzere kırtasiyeye geri döndüm =D Çünkü bir tane vardı ve ben onu almazsam bir daha denk gelmem zor olurdu =D Sonuç olarak aldım ve bayıldım. Böye videoda gördüğünüz üzere 2 katlı olduğunu bilmiyordum, ben özellikle tasarımına vuruldum, üzerindeki çizimler bir harika!



Bugün de hazır yeni kalem kutu almışken bir kalem kutumda ne var videosu çekeyim dedim =D Kalemlerin hepsi tabii ki sığmıyor bu kalem kutuya ama son zamanlarda kullandıklarım bunlar ;)

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder