27.07.2015

Moleskine Şablonları

Bu sabah twitterda Moleskin'in bir tweeti hemen gözüme çarptı; el yeteneğinizi geliştirmek için şablonlarımızı indirebilirsiniz gibi bir mesajdı. Biliyorsunuz ki ben de böyle internetten çıktı alıp yeni bir şeyler üretmeyi pek severim, eh tabii hemen tıkladım. Sonuç; Moleskine'in şahane şablonlarıyla tanışmam oldu =D Aslında önce kendim yapmak istediklerimi yapıp, fotoğraflayıp sizinle paylaşayım demiştim ama dayanamadım hemen paylaşayım nasıl olsa sonra yapınca yine fotoğraflarım dedim ;)


Moleskine'in twitterda verdiği link şöyle: http://mymoleskine.moleskine.com/community/msk_templates.php Ancak aynı sayfada "Passions" serisine de sizi yönlendiren bir link mevcut ve o da şurada: http://mymoleskine.moleskine.com/community/passion_templates.php Passions'a özellikle çok sevindim çünkü Book Journal şablonları epey işime yarayacak =D 


Kitap severler özellikle ilk linkteki "An Author a Month"a özellikle bakmanızı tavsiye ederim; orada yazarların "bookmark" şablonları bir harika.

Ben birçok işime yarayacak şablon buldum; kitap ayraçları, kart yapmayı düşündüğüm şablonlar ya da kağıt şablonları... Bir an önce hepsini yapmak için sabırsızlanıyorum =D

Herkese güzel bir hafta dilerim.


8 yorum:

  1. Böyle bilgilendirici yazıları çok seviyorum. Hemen bakıyorum, teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de böyle yorumlar gelince çok mutlu oluyorum ^o^

      Sil
  2. Ayy çok güzel şablonlar varr bayıldım :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de şablonları devamlı takip ediyorum ama tabi ki bir tanesini bile yapmaya başlayamadım henüz :)

    Book Journal şablonlarına sahip defterleri de var Moleskine'in, ben Film Journal ve Book Journal olanlarını almıştım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Passions journalları biliyorum ama bir türlü almak nasip olmadı; artık alana kadar ben de çıktılarıyla eğlenirim =D

      Sil
  4. Ay yok alma zaten hiç gerek yok :). Ben şablonları görünce aldığıma pişman oldum. Zaten pek de kullanamadım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şablonları veriyor olmaları ilginç aslında, dediğin gibi almasak da olur gibi =)

      Sil