4.04.2015

Nisan'da Kitap


Instagram'da yabancı kitap hesaplarında kullanıcılar bu tarz "#bookchallenge"lar oluşturuyorlar; ben de ne zamandır katılmak istiyorum bu hafta acele bir şekilde adını "Nisan'da Kitap" koyarak böyle bir etkinlik başlattım. Aslında amacım kendi kendime bir liste oluşturmaktı, daha doğrusu pek katılan olmaz diye düşünmüştüm ama bir baktım katılım epey fazla olmuş! O kadar mutlu oldum ki herkese bir de buradan teşekkür ederim!

Ben bu haftanın yoğunluğundan ötürü birazı eski fotoğraf olmak üzere konu başlıklarına uygun fotoğraflarımı paylaştım. Bilmeyenler için Instagram adresim: https://instagram.com/renklikitap/ #NisandaKitap etiketi altında benim ve diğer kitapsever dostların paylaşımlarını görebilirsiniz. Eğer bir Instagram adresiniz varsa siz de istediğiniz günün konusuna uygun fotoğraflarınızı paylaşabilirsiniz! Bu tip etkinlikler ay boyu olsa da hiçkimse hepsini tamamlamak zorunda değil, dilediğinizce paylaşım yapabilirsiniz ;)

İşte benim paylaştıklarım:

1.Gün • Nisan Ayında Okumayı Düşündüklerim: • Yetenek: Ne tazık ki Mart ayı pek verimli olmadı kitap okuma açısından; o nedenle Yetenek'i bu ay bitirmeyi umuyorum  • The 100: Bu hafta bitirmeyi düşündüğüm canım kitabım • The 100 21. Gün: Serinin ikinci kitabı  • Umut Bıçağı: Kaos Yürüyüşü serisinin ilk kitabı   Önceden okuyacaklarımı belirlemeyi aslında pek sevmem ama#NisandaKitap etkinliğimin başında bunu yapmayı istedim, bakalım ne kadar bu listeye bağlı kalabileceğim bunu ayın son günü göreceğiz  


2. Gün • Çay ve Kitap: Bugün epey geciktim saat 12'yi geçti ama hiç olmamasından iyidir diyerek #NisandaKitap'ta ayın ikinci fotoğrafını paylaşıyorum ️ Ben çay içmeyi çok seven biri olarak kitabın yanına da çayı çok yakıştırıyorum. Bu fotoğrafı da daha önce paylaşmıştım, en sevdiklerimden biri 


3. Gün • Favori yazarım: Çok sevdiğim Neil Gaiman 

4. Gün • Öneri: Üçleme ~ Kitaplığımdan size önerebileceğim en harika üçleme Tolkien'in Yüzüklerin Efendisi serisi 


4 yorum:

  1. ya çok güzel bir etkinlik olmuş! Bayıldım ya! Tek kelime ileee *-* instagramda değilde blogda nasıl yaparım diye düşünüyorum. Herün yazıp paylaşmakmı mantıklı olan yoksa hepsini bir postta biriktirip nisan sonundamı paylaşmalı :) Ya bu arada the100 dizisine bayılıyoruuum! Kitabı nası, dizimi kitapmı sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her iki şekilde de olur, hangisi keyifli geliyorsa ^-^ The 100 ilk kitabı okuyorum şu an çok sevdim; diziyi henüz izlemedim, önce kitapları okumak adına ;)

      Sil
  2. Merhaba, böyle bir etkinliğim var katılır ve duyurursanız çok sevinirim =)
    http://manolyadan.blogspot.com.tr/2015/04/kitap-okuma-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  3. çok güzel oldu ben bayıldım :) konular da harika olmuş

    YanıtlaSil