28.03.2015

Hafta Sonu: Ne Okuyorum? Ne İzliyorum?


Geçenlerde Yetenek'i okuduğumu söylemiştim sizlere; onu henüz bitiremedim ama The 100'a dayanamadım ve başlamak istedim geçen gün. 2 günde 100 küsur sayfa okuyunca "Bu kitabı elimden bırakamıyorum!" demek kolay oldu =)) Gerçekten duyduğum kadar iyi bir hikayeymiş. Yetenek'in arasına aldığım için de bu kitabı pişman olmadım çünkü zaten çok rahat okunan, akıp giden bir hikaye kısa sürede, belki bu hafta sonu bitiririm diye düşünüyorum ;)



Kitapla ilgili yorumumu bitirince yazmayı planlıyorum ama bu altını çizdiğim iki yeri paylaşmadan edemedim; gerçekten çok güzel bir kurgu. Özgürlük, yaşam mücadelesi ve bir çok tema çok güzel işlenmiş bu distopyada.


Bu hafta sonu izlemeyi düşündüğüm iki dizi var ve biri Once Upon a Time. 4. Sezon bitmek üzere ve oldukça ilginç şeyler oluyor; iyi ve kötü arasındaki mücadeleye devam. Yalnız artık bir sona yaklaşıyoruz hissi var bende. Sanırım bu sezon ilk sezonlar kadar güzel olmadığı için. Hikayenin kendini tekrar etmesinden de korkuyorum doğrusu.


Ve diğer dizi de zaman zaman beni kızdırsa da izlemeyi bırakamadığım Pretty Little Liars =) Kaç sezon oldu bir türlü akıllanamadı bu kızlar; son sezonda da yine herşey yolunda gibi gözüktüğü anda herşey bir kez daha rayından çıktı =D Kızıyorum ama seviyorum bu diziyi; zaten kızları ve giyim tarzlarını da seviyorum, tam kafa dağıtmalık bir dizi ;))

Siz bu hafta sonu neler okuyup, izleyeceksiniz? Mutlu bir hafta sonu dilerim ;)

Sevgiler,




1 yorum:

  1. Pretty Little Liars bi ara izliyordum ama cok yavas ilerliyo olmasina dayanamadim ben. Ama kesinlikle haklisin tam kafa dagitmalik, odaklanmak istemedigin zamanlarda cerez gibi :) bu aksam Cesur Yeni Dunya kitabina basliyorum, hakkinda iyi seyler duymustum. Bakalim heyecanliyim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil