23.06.2014

Rengârenk Bir Hafta!


Günaydın!
Hepimiz için rengârenk bir hafta olsun! 
Çok yoğun olmayan, bol dinlenmeli, biraz gezmeli, yağmurlu, güneşli güzel bir hafta sonu oldu benim için =) Okumayı eklemedim, tabii ki o her şekilde var =D Yeni hafta benim için şimdilik çok yoğun gözükmüyor (umarım öyle olur) ama eğlenceli olur umarım.


Dün bir şeyi keşfettim; aslında belki de bazılarının bildiği ama benim yeni öğrendiğim, beni çok mutlu eden bir şey =)) Hafta sonu alışveriş merkezlerine gidilecek en rahat saat 10:00-12:00 arasıymış =D Dün Pazar günü ilk kez böyle bir şey yaptım ve o ne büyük bir rahatlıktı. Kalabalıktan nefret ediyorum ve yaşadığım şehir her geçen yıl daha fena kalabalıklaşıyor sanki, o nedenle alışveriş merkezlerine gidip rahatça hiçbir şey bakamıyorum ama dün gerçekten keyif aldım. Elimden geldiğince böyle boş saatleri tercih etmeye çalışacağım. 

Ve işte dün sabah gezerken D&R'a uğradım, bir süre önce Stabilo'nun yeni çıkardığı kurşun kalemleri görmüştüm ve şunların güzelliğine bakar mısınız. Hem sade, beyaz ve silgili. Bayıldım ve çok da iyi yazıyorlar doğrusu =) Scrikks'in bu highlighterlarına da ne zamandır bakıyordum en sonunda aldım, iyi de yapmışım çok güzel. Bir de bir tarafı highlighter, diğer tarafı rollerball olan kalemleri var, onlardan da alacağım.


Son olarak hafta sonu Instagram'da bu fotoğrafı paylaşmıştım. Accesorize'ın bu model çantalarına bayılıyorum; sanırım yukarıdakiler artık yok, farklı renk/desenleri mevcut bilemiyorum ama bildiğim bir şey var o da şu an çok pahalı olmaları. Arkadaşım sene içinde indirim döneminde almıştı bunlardan ve öyle güzel bir indirimde aldı ki şu anki fiyata almak resmen enayilik olur. O nedenle bir sonraki indirimi dört gözle bekliyorum. Çok ama çok güzel, kullanışlı çantalar ;)


Sizin hafta sonunuz nasıl geçti ;)



10 yorum:

  1. Çok güzel yapmışsın.. En sakin zamanları yakalamak bir meziyet. Bursa'da bile durum öyleyse, İstanbul için acı bize :)
    Çok zevkli kalemler..
    Benim hafta sonu neler yaptığım ise kendi bloğumda.. Beklerim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet İstanbul'u hayal edemiyorum :D Bakacağım blogunuza;)

      Sil
  2. Bu kalemler bir harika ya! Normalde ünide çok kullanmıyorum ama biten renkli kalemlerim yerine alacağım gibi.. Keyifli bir hafta diler, bloguma beklerim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kalemler çok güzeller ;) Ziyaret edeceğim =))

      Sil
  3. Günaydın hepinize. Kitabınızı keyifle okuyun :) Blogunuzu takip ediyorum, sizi de bloguma beklerim... http://kitaptanbayan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın, teşekkür ederim ;) Bakacağım ;))

      Sil
  4. Stabilo'nun yeni kalemlerine bayıldım ben de bakacağım :)
    Bir de şu game of thrones konusunda kafam karışık. Dizinin ilk 4 bölümünü izledim, sonrasında kitapları keşfedip onları okuyayım önce diyerek bıraktım. Spoilerdan kaçmak o kadar zor ki :D
    Nasıl gidiyor? Uzuun bir seriymiş duyduğuma göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzun bir seri ve ilk kitap kalın olduğu için bitirmem de uzun sürecek anlaşılan =) Ama kitabı daha çok sevdim ve hiçbir yerinde sıkılmadım diyebilirim rahatlıkla;)

      Sil
  5. Alışveriş merkezlerinin yoğunluğunu part-time avm kasiyerliği yapan birisi olarak çok iyi bilirim, bana kalırsa imkanı olan haftasonu harici gitmeli ama çalışma hayatı sadece haftasonunu bırakıyor insanlara. :/ 12den sonra akşam 22ye kadar her yer tıklım tıklım oluyor neden bilmiyorum özellikle 16-19 arası çılgınlar gibi bir yoğunluk var teker teker gelin diyesim geliyor vallahi. :D Çantaları çok beğendim ama şimdiye kadar Accesorize'da güzel bir indirime denk gelmedim ne zaman indirim olsa en kötü modeller kalmış oluyor. :/ Lys'ye çalışırken Scrikk'in mavi, yeşil ve pembesini almıştım. Tasarımı çok değişik olduğundan gelen geçen kalem mi bu nasıl açılıyor diye soruyordu. Çok kullanışlı cidden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hafta içi gitmek en iyisi alışveriş merkezlerine=) Accessorize'da kışın güzel bir indirime denk geldik ama değerini bilememişim =D Kalemlerin diğer renklerini alacağım ben de, çok sevdim ;))

      Sil