18.06.2014

Yeni Yeni =)


Günaydın =)

Güne bu fotoğrafla başladım instagram'da. @insidethebookreader'ın hesabında paylaştığı ve sıkça karşılaştığım, çok hoşuma giden #bookthroughphone tag'ini yapmış oldum. Pek eğlenceli ;)


Bu da dün geceden bir kare; henüz kullanmaya başlamadığım "güzel" defterim =) Sayfaları da bir şahane, eminim yazarken kalemler kayacak o sayfalarda :)


Harika bir kitap haberiyle başladım güne; yeni bir Marquis de Carabas hikayesi?! Neil Gaiman severler ne demek istediğimi anlamışlardır ;)) Diğer yazarlarla da birlikte okunacak bir diğer şahane kitap daha <3


Gün geçmiyor ki bir diğer Neil Gaiman kitabı için heyecanlanmayalım =) Cidden bu adam yaşadığı müddetçe ne kadar yazarsa ben de yaşadığım müddetçe ne kadarını okuyabilirsem o kadar şanslıyım <3

1 yorum:

  1. Merhaba kırtasiye tutkuna bayıldım umarım dolu dolu yazarsın defterine :)

    YanıtlaSil