12.06.2014

Okuyorum, Yazı--yorum =))


Canım kitabım <3 =D Şu an herkese, her yere savaş açmış durumdayım; spoiler görmemek için gerekirse hergün girdiğim belirli sitelere dahi girmeyeceğim =D Taht Oyunları benim için yeni başladı ve sanki şu an kimse onu bilmiyormuş, o yalnızca benim için yazılmış gibi özel geliyor bana :D Çıldırdı bu kız demeyin =D ama bir kitabı çok sevince böyle oluyorum ben, o sadece benim oluyor =D Bir de Taht Oyunları biliyorsunuz uzun bir seri ve çok popüler bir dizisi var o yüzden spoiler göreceğim, duyacağım diye aklım gidiyor; aman uzak olsun benden!

Bu arada hazır lafı açmışken ne yazık ki bloglarda, ya da farklı sitelerde "yorum" yapılırken spoiler (kitap hakkında ayrıntı/önemli bilgi) gördüğüm yerler artmaya başladı. Yorum çok farklı bir şey tabii ki spoiler verilerek de yapılabilir ama önceden "uyarı" yapılması çok önemli. O nedenle çok güvenmedikçe yorum okumuyorum artık =/ Kimisi spoilerı sever ama ben uzak kalmayı tercih ediyorum.


Bu hafta "Yazma Rutini"m ne yazık ki pek iyi gitmiyor. Aslında her gün birşeyler yapıyorum ama ben özel olarak zaman ayırmak istiyorum ve planladığım gibi gitsin istiyorum. Ancak yorucu bir haftanın içindeyim, enerjim başka yerlerde tükeniyor=) Olsun bakalım yine de devam edeceğim, çünkü çok mutlu olduğum bir etkinlik bu. Hatta bir ayla kalsın da istemiyorum, eminim çok daha uzun zaman faydalanacağım bu etkinlikten ;)


Bu arada instagramı blogumdan daha etkin kullanıyorum orası kesin ;) En sevdiğim sosyal ağ diyebilirim, sevgi dolu, muhteşem insanları takip ediyorum; her birini tanımasam da aynı şekilde takipçilerimin de öyle olduklarını düşünüyorum ve beni takip ettikleri, güzel anlarımızı paylaştığımız için buradan da bir teşekkür yolluyorum herkese. Cidden çok mutlu oluyorum instagram'da. Özellikle kitap ve kırtasiye adına çok güzel paylaşımlar yapılıyor, bayılıyorum ;))

Bugünlük benden bu kadar;)) Siz neler yapıyorsunuz, neler okuyorsunuz bu günlerde?

Bu arada eskiden video çekerdim biliyorsunuz; tam olarak eskisi gibi değil, biraz instagram videosu gibi kitap/kırtasiye üzerine kısa kısa videolar arada paylaşmayı düşünüyorum. Bakalım eğer yapabilirsem ;)


9 yorum:

  1. Uzuldum rutinin iyi gitmedigine :( Ama kararlilik daha onemli su asamada ve ben onu sizde fazlasiyla goruyorum. Bir de yazmak icin belirli ve uzun zamanlar gerektigini dusunmeyin. Kisa da olsa, baska islerin arasina karismis da olsa, her gun yazin. Yeterli olacaktir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız, ama zaten pes etmiyorum, yapacağım ^-^

      Sil
  2. Benim durum daha komik yazıyorum aslında ama liftte atlıyorum arada unutuyorum günün aktivitesini işaretlemeyi. Reminder da kurdum ama arada dalıyorum :D bu arada bloga yazı yazın bence Güngör o da yazma rutininin bir parçası sayılır sonuçta. Ya da blog yazılarınızı bir deftere aktarmaya başlayın ben onu yapıyorum bu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Lift'i ben de zaman zaman unutuyorum =D Aslında okuma için de Lift'i kullanıyorum, onu atlayınca daha da üzülüyorum =)

      Sil
    2. Lift'e cok takilmayin bence. Siz yaziyor/okuyorsaniz sorun yok :)

      Sil
  3. Bende başlamak istiyorum yaee :)
    O değil kitap bloglarının olmazsa olmazı spoiler olayı. Neredeyse kitabı yazacaklar. Ben illa kendimi tutamadığımda Spoiler uyarısını ekliyorum. Yoksa ip ucu vermemek için kıvranıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet başla mutlaka ^o^ Uyarı verildikten sonra sorun yok da, verilmiyorsa büyük problem oluyor :))

      Sil
  4. Ba-yıl-dım!! Tam benliksin, tam benim bloğumsun :))

    YanıtlaSil