9.06.2014

Günaydın :)

Uzun zamandır yazamadım şimdi sabah biraz vaktim varken blogları okuyayım dedim ve keyfim geldi hemen ben de bir yazı yazayım dedim :) Bol çalışmalı günler devam ediyor her zamanki gibi ama arada "Yazma Rutini"ne devam ediyor ve bol bol okuma da yapıyorum.


Yazma Rutini gerçekten çok faydalı bir etkinlik oldu benim için. Ben hem yazmayı sevdiğimden hem de elimdeki güzel defterlerimi ve kalemlerimi bol bol kullanabilme şansım olduğundan çok mutluyum.


Bu küçük not defterime o gün yazmam gerekenleri -- yazmak istediklerimi not alıyorum ve ilk fotoğrafta gördüğünüz "Delicious" defterime de daha detaylı bir yazı yazıyorum.


Taht Oyunları'nı okumaya başladım. Benim gibi fantastik kurguyu çok seven biri için çok geç bir başlangıç oldu. Öncelikli nedenim dizinin ilk birkaç bölümünü izlemiş olmam ve beni gerçekten sarmamasıydı. Çok sevdiğim ve fantastik kurgudan gerçekten iyi anlayan dostlarımın bu seriye bayılıyor olması hatta şaşırtıyordu beni ama geçen hafta kitabı elime aldım ve inanılmaz birşeyle karşılaştım; o da kitabın verdiği muhteşem keyif oldu. Diziden kalma bildiğim kısımları bile okurken sıkılmadım çünkü aslında kitap çok daha farklı; ince detaylar, zekice kurgulanan olaylar, karakterlerin ruhları, kişilikleri... bütün bunları okumak, hissetmek şu an büyük keyif veriyor bana. O nedenle spoilerlardan uzak kalmak için çok dikkat ediyorum herşeye şu an :D Çünkü dizinin izlenme oranı çok büyük ve ben herşeyi kitaplardan öğrenmek, kendi hayal dünyamda canlandırmak istiyorum.


Son olarak; yağmuru sevmeme rağmen cidden bunaldım diyebilirim. Özellikle iş yoğunluğuyla geçen önceki hafta yağmurla birlikte yapılacak etkinlikleri de kısıtlayınca gerçekten bunaldım. Ama bu sabah güneş biraz da olsa gösterdi kendini, umarım böyle de gider :)

Hepimiz için güzel bir hafta olsun ;))



4 yorum:

  1. Keşke her sabah yazsanız insanın içi açılıyor sizin blogunuzda:) Sayenizde ben de merak ettim ve dizinin her bölümünü takip etmeme rağmen bir de kitabını aldım okumaya başladım. Mutlu günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, teşekkür ederim=)) İyi okumalar, pişman olmazsınız umarım ;))

      Sil
  2. Nihai amac sonrasinda yazmak oldugunda okumak da yazmanin onemli bir adimi. Yani sadece okudugunuz gunler de yazma rutininden sasmis olmuyorsunuz :) Blog yazilarinizin icimizi actigi konusunda Murekkep Faresi'ne katiliyorum. Daha fazla yazi isteriz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lift'i öğrenmemle zaten bir de okuma rutini takip ediyorum, çok iyi oldu ;) Çok teşekkür ederim, blog yazma rutini de takip etmem lazım =D

      Sil