3.04.2014

Sürpriz Kırtasiye Paketi Çekilişi!


Bugün içimden güzel bir çekiliş başlatmak geldi; benim kırtasiyeyi ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz ve benim gibi kırtasiyeyi çok seven birçok kişi olduğunu da paylaşımlar sayesinde ben de görüyorum :) Böylelikle bu seferki çekilişim kırtasiye üzerine olsun dedim ve küçük bir paket hazırlamayı düşündüm. Çekiliş için bir ay süre verince ben de paket sürpriz olsun, bu ay rahat rahat bir şeyler seçip alayım dedim :) Bu sefer rafflecopter kullanıyorum çekiliş için; yani bu aşağıda gördüğünüz kutudaki gerekli maddeleri yerine getirirseniz yanlarındaki sayı kadar çekiliş hakkı kazanıyorsunuz ve bu widget bana da büyük kolaylık sağlıyor, çekilişi kolayca gerçekleştiriyor. Yorumları kapıyorum, bir zorunlu madde dışında diğerlerini yapmak, çekiliş şansınızı artırmak size kalmış;)

Son katılım: 04.05.2014

a Rafflecopter giveaway