9.04.2014

Son Zamanlarda...


Yeni kitabım güzel illüstrasyonlarıyla Hobbit ve sıradakileri de görüyorsunuz; uzun bir dönem başka diyarlarda olacağım ;)


Bu ayki SabitFikir'in yanında bir de puzzle aldım D&R'dan. 


Küçük parçalarıyla epey uzun bir zaman geçireceğimizi gösterdi bana hafta sonunda :D


Bu fotoğraf diyor ki; benim eşim müttiiiş sürprizler yapar :D


Yakında araya bu grafik romanı sokacağım; Patrick Ness çok merak ettiğim bir yazar ;)

Çekiliş devam ediyor! Katılmak için son tarih: 04.05.2014 ve link: Çekilişe Katılmak için TIKLAYIN!










4 yorum:

  1. bitirdiğin puzzelları napıyorsun sonra?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirebilirsem bu ilk puzzleım olacak, çerçevelemeyi düşünüyorum;)

      Sil
  2. Capalday yazısına yorumunuzdan sonra şöyle bir bakayım dediğim blogunuza, ba-yıl-dım! Sıkı takipçiyim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindiim ^o^ Ben de yeni keşfettim blogunuzu ;))

      Sil