9.05.2013

Kırtasiye: Crayola Crayons



Küçükken bu boyalara sahip olduğumu hatırlıyorum ama geçmiş zaman belki de markası farklıydı. Ben hep mum boya dedim ama sanırım şimdilerde kendi dilindeki adı da epey bir kullanılıyor: crayon. Özellikle renk çeşitliliği açısından ve sade tasarımından da ötürü çok beğeniyorum bu boyaları.

Şu an bulunduğum şehirde hiçbir yerde denk gelmedim, hatta Türkiye'de de olup olmadığını bilmiyorum. Türkiye'de tabii ki bazı markalarda benzerleri var bu boyaların ancak bu orjinalleri hepsinden daha güzel bana göre.

Yabancı sitelerden (amazon gibi) sipariş edebilmek mümkün, ama gönül isterdi ki ülkemizde de bu güzel ve meşhur boyaları bizler de kullanabilseydik.


Bu arada http://www.colourlovers.com/'da eğlenceli bir yazıya rastladım ve bütün renklerin isimlerinin de olduğu bir resmi gördüm, o kadar büyüleyici ki =) Şu adreste siz de görebilirsiniz: http://www.colourlovers.com/web/blog/2008/04/22/all-120-crayon-names-color-codes-and-fun-facts

Birgün gerçekten şöyle en fazla sayıda rengin olduğu kutulardan edinmek istiyorum! =D

[Resimler Google Görseller'den alınmıştır.]


7 yorum:

  1. Yazıyı okurken kokusu burnuma geldi adeta. Ben de çok severdim. Teyzem her sene yurt dışından getirirdi bize hem de Crayola marka :) Ucu kısaldığında kağıdını sıyırır öyle kullanırdık. Yazaken fark ettim çok özlemişim. Teyzeme sipariş mi versem acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kağıt sıyırmayı ben de hatırlıyorum ^o^ Kokusu da çok güzeldi doğru ya.

      Sil
  2. Hala bende var bu boyalardan,saklıyorum :) Küçüklüğüm ve boyama defterlerim kokuyorr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok oldu bir süpermarkette görmüştüm sanırım ama bir küçük 5'li kutu yıpranmış, boyalar mahvolmuştu almamıştım, hala düşünüyorum alıp saklasa mıydım diye =D

      Sil
  3. Çocukluğumun boyaları :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bayılırdım. Bu kadar büyük kutularda olmasa da İstanbulda büyük kırtasiye ve oyuncakçılarda buluyorum. Neco Toys getiriyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa süper, öğrendiğim iyi oldu, çok teşekkürler;))

      Sil