8.05.2013

Kitap Okuyamama Problemi =/


Da da dara dara... AFRO CIRCUS!

Bayılıyorum Afro Circus'a =D Bugün güne yine bu şarkı dilimde başladım, yok böyle bir eğlence, karar verdim yakın zamanda birkaç tane izlemediğim animasyonu izlemeye =D Bayılıyorum animasyonlara, çizgi filmlere; şu sıralar Cartoon Network'e bakıyorum, acaip espriler dönüyor bazen çatlıyorum gülmekten =D

Dün gece twitterda da yazmıştım burada da yazayım; kitap okuyamama probleminiz oldu mu hiç? Hayatımda ilk defa böyle bir problem yaşıyorum bir süredir. Zaten blogda da videoda falan olması lazım bahsetmiştim, ne yapsam aşamadım. Elime aldığım en harika kitaplar yarım kalıyor, kafayı yiyeceğim. Sonra elimde süründükçe okuma hevesim iyiden iyiye kaçıyor. Bakalım yazın gelmesiyle içim daha bir kıpır kıpır, belki eski halime dönerim (umarım!) Ama yine de size de sormak istiyorum böyle bir durumda ne yapıyorsunuz? Böyle bir problemi nasıl aşıyorsunuz?

Güzel bir başka şarkıyla yazımı sonlandırayım;) Hepinize keyifli, bol okumalı bir gün dilerim ;))

                                    

22 yorum:

  1. Merhaba,
    Dün twitterda yazmıştım, şimdi blog yazına rastladım.
    O büyülü cümleyi bulana kadar yarım kalacak kitaplar...
    Sevgiler..
    writergiz (Nam-ı Diğer Gizlikız)

    YanıtlaSil
  2. benim oluyor bazı zamanlar cidden okuyamıyorum odaklanamıyorum o sürecin geçmesini bekle bence yada gerçekten eline çok çok beğeneceğin bir kitap alman lazım seni sıkmayacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, sanırım ikisinden birini yapacağım;)

      Sil
  3. Ben böyle dönemlerde zorlamıyorum kendini. Debelenmektense komple ara veriyorum okumaya. Bir noktada geri geliyor okuma isteği :)

    YanıtlaSil
  4. Son kitap elimde sürünüyor, günde 10 sayfa okuyunca esnemeye başlıyorum. Sarmıyor.
    Bu gibi durumlarda, sayfa sayısı az, akıcı bir kitaba başlamak gerekiyor. Oldukça normal bir durum, paniğe gerek yok sevgili Güngör :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım ince, keyifli bir kitap okumak en iyisi;))

      Sil
  5. eskiden okumuş olduğum ve çok beğendiğim bir kitabı okuyorum, bir de dua ediyorum çabuk geçsin diye bu durum :)Umarım en yakın zamanda dönersin eski hızına:)

    YanıtlaSil
  6. ben yazları kitap okuyamıyorum bir yaz boyunca bir kitap elimde sürünüyor. yazın gerçi hiçbir şey yapmak içimden gelmiyor, hiç sevmiyorum o mevsimi ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ben de eskiden sevmezdim ama bu sene dört gözle bekliyorum yazı, özledim sanırım;))

      Sil
  7. Şu sıralar ben de aynı sorunu yaşıyorum,umarım yaz gelince eski formuma dönerim.
    Bir de Misery'i çok severim :) (kafiyeli oldu sanki:)

    YanıtlaSil
  8. Ben de aynı problemi uzun süredir yaşıyorum bu yüzden bu hafta kitapları bir yana bırakıp kafamda olan her şeyi yapmaya ve hafta sonunda da küçük çaplı bir kitap alışverişi yapmaya karar verdim. Bir daha ki hafta tekrar okumaya başlayacağım umarım işe yarar :) (Üstelik bir de Oniks vardı elimde şu sıralar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh evet kitap alışverişi yapmak kesin çözüm zaten, ama elimde o kadar çok okunmayı bekleyen kitap var ki;)) Yine de çok güzel bir yöntem ;))

      Sil
  9. Bana da bazen oluyor bu durum, çok can sıkıcı :(
    Ama hiç büyütmüyorum kafamda, öyle yapınca bir sorun haline dönüşüyor resmen.
    Elime aldığım ve okuyamadığım bütün kitapları kenara koyuyorum ve hemen bir mizah kitabı buluyorum çok keyifleniyorum :)
    Mesela Muzaffer İzgü kitapları bu konuda çok yardımcı oluyor bana, gerçekten :)Aradan bir-iki gün geçince zaten düzelip yarım kalan kitaplarımla barışmış oluyorum.
    Umarım seninde en kısa zamanda eski okuma hevesin yerine gelir, hiç önemseme bu durumu rahat bırak kendini :)

    YanıtlaSil
  10. Yalnız olmadığımı görmek güzel. Ben de zaman zaman yaşıyorum benzer problemi. Özellikle okul zamanları. Ama müzik ve kahve eşlik edince, birden yok oluyor bu problem. :)
    Sanırım çözmüşsün problemi ya da yakında çözmeni umuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözdüm gibi ama hayat yoğunluğu ve beraberinde getirdiği stres faktörü etkiliyor sanırım;) Kahve ve müzik en güzel eşlikçiler.

      Sil
  11. eger kafam cok yogunsa ve spesifik birseye taktıysam oluyor malesef:( o konu mesela ask meskse onlarla uzaktan yakından alakası olmayan seyler okumaya calısıyorum misal harry potter bir keresinde cok işe yaramıstı. ama malesef bu ara aynı durumdayım ve hiçbir çözüm işe yaramadı:( en son taht oyunlarını aldım, umudum onda... bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet belli dönemlerde düşünceleri toplamak zor oluyor ve bence söylediğin çok iyi bir yöntem; farklı konulara yönelmek, onlarla ilgili kitap okumak en iyisi;)

      Sil