25.11.2011

İyi ki doğdun Renkli Kitap!





Aslında bunu söylemek için geciktim, çünkü Renkli Kitap'ın doğum günü 19 Kasım 2010 ama olsun Kasım ayı bitmeden kutlayalım dedim ben yine de;) İlk yazımda (Renkli Kitap...) heyecanla bu blogda yapmak istediklerimi sizlerle paylaşmıştım ve bir sene sonra görüyorum ki gerçekten istediklerimi yapabiliyor olduğumu hissetmek beni çok mutlu ediyor. Burada bugün itibariyle 119 izleyicim, facebook sayfamda ise 161 kişi beni takip ediyor ve daha bilmediğim başka kişiler de vardır belki de... bu gerçekten çok mutluluk verici bir olay. Birilerinin benim paylaştıklarımı okuması, izlemesi gerçekten beni çok mutlu ediyor. Benimle burada buluştuğunuz için hepinize çok teşekkür ederim, izleyenlere, blogger dostlarıma ve takip eden herkese... Birlikte daha nice kitaplarla dolu senelere!...


9 yorum:

  1. Biz teşekkür ederiz Güngör, nice mutlu , paylaşım dolu senelere...

    YanıtlaSil
  2. Renkli Kitap iyi ki doğmuş, daha nice yıllara... Güzel yazılarını ve kitap yorumlarını bizlerle paylaştığın için biz teşekkür ederiz..:)

    YanıtlaSil
  3. iyi ki doğdun renkli kitap :) bizi her daim yorumların ve yeni kitap yazılarınla yalnız bırakmadığın için teşekkürler, nice seneleree :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler cimcime, Sahaf Kedisi, Eren!

    YanıtlaSil
  5. İyi ki doğdun Renkli Kitap. :)

    YanıtlaSil
  6. Daha nice paylaşımlarını görmek dileğiyle,nice yıllara =)

    YanıtlaSil