31.07.2011

The Last Dragon - Jane Yolen

Orijinal ismi: The Last Dragon
Yazar: Jane Yolen
Çizer: Rebecca Guay
Yayınevi: Dark Horse
Tür: Fantastik
Sayfa sayısı: 144


Tanıtım Yazısı: Two hundred years ago, humans drove the dragons from the islands of May. Now, the last of the dragons rises to wreak havoc anew-with only a healer's daughter and a kite-flying would-be hero standing in its way.


Kapak Tasarımı: Bu çizgi romanı seçme nedenlerimden biri bu kapak, harika bir çizime sahip.


Yorumum: 21 Eylül'de çıkacak olan bu çizgi romanı netgalley'den edindim, o yüzden kitap ismini ve tanıtım yazısını şimdilik orjinal dilinde buraya yazmayı tercih ettim. Fantastik türde klasik bir hikaye The Last Dragon, May adasında 200 yıl sonra bir ejderha doğuyor ve ada sakinlerinin bu ejderhaya karşı mücadelelerini anlatıyor. Beni bu çizgi romanı okumaya teşvik eden en önemli neden ise çizimleri (fantastik olması dışında). Sade bir dile sahip kolay okunan klasik bir hikaye ancak güçlü çizimleriyle de bir o kadar ilgi çekici.


Puanlama:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder