5.12.2010

Renkli Kitap Tartışma: 2010 En Sevilenler

Renkli Kitap ilk tartışma konusunu gururla sunar: 2010 En Sevilenler!

2010'un bitmesine çok kısa bir zaman kaldı ve internette kitap sitelerinde, bloglarında ya da kitaplarla ilgili her hangi bir yerde mutlaka 2010 kitap listeleri oluşturuluyor, en iyi 100 kitap gibi listelerde sevdiğiniz isimlere oy verebiliyorsunuz. Ben de bir anket yapmak yerine kısaca size şu soruyu sormaya karar verdim; 2010'da en sevdiğiniz kitap / kitaplar hangileri? Kitapların 2010 senesinde çıkmış olması gerekmiyor, siz bu sene neyi ya da neleri okudunuz ve çok beğendiniz ben bunu merak ediyorum.

Benim bu sene okuyup da beğendiğim kitaplar (Harry Potter Serisi hariç, onunla bu seneden önce bir geçmişimiz var=P) şöyle;




 
 
 
 
 
 

Daha yazılacak çok kitap var ama ilk 5'imi seçtim ve onları sizlerle paylaşmak istedim. Sizlerin yorumlarını da sabırsızlıkla bekliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder