6.01.2019

2019 Ajandam



Merhaba,

Bence yıl sonu verdiğimiz en tatlı kararlardan biri yeni sene için yepyeni bir ajanda seçmek. Aslında bu sene hangi ajandayı kullanacağımı çok düşündüm.

İlk tercihim Moleskine Limited Edition'lardan Snoopy'lerden biriydi. Ama sonra dedim ki Aralık ayını bekleyeyim, farklı seçenekler çıksın. Sonra bu sene ilgimi çeken farklı, değişik bir ajanda olmayınca işlevsel bir planlayıcı seçeyim istedim ve bir cep ajandası aldım. Bunu kuzenim tavsiye etmişti ve çok hoşuma gitmişti, sonra bir de Fabio Ricci cep ajanda hediye geldi ki bayıldım.



Derken yeni yıl çekilişlerinden ilgimi çekenlere katıldım ve bir tanesi Moleskine'in yeni Instagram hesabı (@Moleskine.tr) tarafından düzenlendi. Ben de en üstteki fotoğrafımla katıldım ve sonuç olarak Moleskine Günlük Ajanda kazandım =) Benim için şahane bir sürpriz oldu =)



Daha önce haftalık ajandalarından kullanmıştım, bu sefer de günlük deneyeceğim için çok mutluyum. Yanında Moleskine cahier not defterlerim (kareli), Post-it sayfa işaretleri ve Stick'n Kraft yapışkanlı kağıt. Son olarak da vazgeçilmezlerim etiketler. Geçen sene Miniso'da çok güzel ajanda etiketleri bulmuştum ama bu sene yoktu, bakalım yine bakacağım.

Ajandanın türüne göre planlama sistemim de değişiyor benim. Bu ajanda günlük olduğu için daha detaylı not alıp, plan yapabileceğim. 

Bu aralar keyifle kullanıyorum ajandamı ama umarım senenin geri kalanında da böyle devam eder =D

Siz ne tür ajandalar kullanmayı seviyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum!

Sevgiler,



5 yorum:

  1. Her yıl başı ajanda alırım planlı olmak için ama bir türlü başaramam..
    Size hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir süre sonra ipin ucunu kaçırıyorum ama bakalım bu sene nasıl gidecek =)

      Sil
  2. Bana bir arkadaşım cep ajandası hediye etti, her sayfasına bölümlendirilmiş 3 gün var yani not alınacak yeri dar. A4'ün yarısı boyut daha iyi olurdu veya A4 boyutu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok kullanışlı oluyor cep ajandaları, özellikle de taşınabilirlik açısından, umarım sizin de işinize yarar =)

      Sil
  3. Bizde bu yıl büyük kızım ile birlikte böyle bir ajanda hazırlayalım istedik....

    YanıtlaSil