8.10.2017

Hafta Sonu Ne Okuyorum?

Bu başlıkta Instagram'da da bir hashtag başlattım, siz de katılın neler okuyoruz paylaşalım ;)

Benim için oldukça verimsiz bir okuma haftası oldu. Çok fazla sırt/bel/kas ağrısı çektiğim ve şu an bile zor yazdığım, bir haftaydı. The Office izledim, çok az okuma yaptım.


Hafta sonu için kendime daha önce okuduğum (blogda yorumu var), hafif ama çok keyifli bir kitap seçtim. Bu kitabın ben de New York olanı da var ama Roma ve Paris'i almadım. Elimi çabuk tutup alsam iyi olur aslında çünkü sanırım NTV Yayınları kapanmış =/ Bu tarz eğlenceli bilgiler içeren kitapları çok seviyorum, şimdi YKY'de çocuk kitapları bölümünde bir seri keşfettim, onlarda da gözüm var.


Bu hafta bu kahverengi defteri aldım, aslında ışığa göre bazen bordo gibi gözüktü gözüme ama bence kahverengi =) Keskin Colour'ın bu yumuşak kapaklı defterleri sanırım üretilmiyor artık, ben hiç bir yerde göremiyorum, bunlar da bir kırtasiyede çok az miktarda vardı, ben daha önce birini almıştım bunu da almaya gittiğimde zor bulduk, en görülmez yere kaldırmışlar. Bir kahverengi takıntısıdır gidiyor bakalım, dün de kitap defter taşımalık şahane bir mini çanta aldım onu da paylaşacağım daha sonra =)

Blogda geçenlerde bahsettiğim kahverengi kalem kutuya websitesinden bakarken grisi de çok hoşuma gitti ve bu hata Instagram'da bir anket yaptım; çok yakın olsa da sonuçlar Kahverengi önde =) Sanırım ben de onu alacağım ama belki daha sonra griyi de alırım =)

Genel bir haftalık değerlendirme yazısı oldu, aslında o tarz yazılar yazıyordum blogda ve hatta çok seviyorum bu hafta ne okudum, ne izledim vs. Şimdilik böyle oldu ama önümüzdeki haftalarda o başlık altında da yazacağım. 

Uzun zaman sonra dilediğim gibi aktif olduğum bir hafta oldu, umarım böyle de devam eder. Beni en mutlu eden şey de hala okuyucularımın olması, yorumların gelmesi. İyi ki varsınız =)

Herkese mutlu bir pazar günü dilerim.






1 yorum: