10.03.2017

Şubat Ayı Kitap Alışverişi

Şubat ayında fazla kitap okuyamasam da epey bir kitap alışverişi yapmışım. Kitaplığımda okunmayı bekleyen bir sürü kitap olsa da kitap alma isteğim hiç azalmıyor, sürekli okunacak birşeyler keşfediyorum =) 

Bakalım Şubat ayında neler almışım =)

 

Şubat ayında ilk alışverişimi D&R'dan yaptım. Her ay düzenli olarak Sabitfikir alıyorum; çok değerli yazarları var, genellikle hep ilgimi çeken konuları işliyor ve bir edebiyat dergisi olarak bana göre piyasadaki örneklerinden hem farklı hem de daha başarılı. Sonrasında almak istediğim kitaplar listemden 2 kitabı görünce dayanamayıp aldım. Normalde daha güzel indirimler yapan kitabevlerinden ya da internetten almayı tercih etsem de o gün kendimi bunlarla mutlu etmek istedim =)

 

Bir sonraki alışverişim Bursa'daki en sevdiğim kitabevi olan BKM'nin internet adresinden oldu. BKM yıllardır şubelerinde de kasada indirim yapar ama internette açık farkla diğerlerinden çok daha uygun fiyata satıyor ve kapıda ödeme imkanı da olduğundan tercih ettim. China Mieville'i uzun zamandır okumak istiyordum, geçenlerde alternatif Londra hikayeleri sunan kitaplardan bahseden bir yazı okumuştum yabancı bir sitede, listede en sevdiğim Neil Gaiman romanı Neverwhere/Yokyer de vardı hatta ve böylelikle yazarın listedeki iki kitabını da aldım. Voltaire'in bu bilim kurgu kitabından haberim yoktu, görünce çok merak ettim ve aldım sonunda. Bu arada son zamanlarda Alfa Yayınlarının kitapları çok ilgimi çekiyor, epey beğendiğim kitapları var, Instagram'da onlar paylaştıkça ekran görüntüsü alıp duruyorum =) Son olarak iki Terry Eagleton kitabı; kendisi benim alanımda önemli bir yazar o nedenle kitaplığımda yerlerini aldı bu iki kitabımda.


Aslında ilk alışverişimdeki kitaplardan birine başlamıştım ama geçen ay okuduğum İkizlerin Zamanı öyle bir yerde bitti ki rüyalarıma bile girdi ve sonunda İkizlerin Savaşını alıp hemen okumaya başladım =D Şu sıralarda okuduğum kitap da bu kitap. Arkasındaki kırmızı Moleskine de yeni göz bebeğim =) 

Bilim kurgu ve fantastik edebiyatı sevdiğimi biliyorsunuzdur; bol bol bu türlerde çok istediğim kitapları aldığım bir ay oldu Şubat ayı ve epey mutluyum bu alışverişlerden.

Sevgiler, 




Not: Bu yazıyı cep telefonundan yazdığım için fotoğraf boyutlarını ayarlayamadım, denemeler yapıyorum bakalım bu sefer böyle olsun.

7 yorum:

  1. Güzel kitaplar almışsınız. Canım çekti. Ama kitap diyetindeyim ne zamandır. :) Aklıma yazdım bir kaçını. İleride bir zamanda alacağım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler =) Sözde ben de kitap diyetindeydim ama olmuyor, yapamıyorum =D

      Sil
  2. keyifli okumaların olsun :D

    YanıtlaSil
  3. Keyifli okumalar. Evde ne kadar kitap olursa olsun tekrar tekrar kitap alma hevesi yok olmuyor. Sabitfikir dergisi benimde okumayı sevdiğim bir dergi. Bunun haricinde birkaç tane daha takip ettiğim zaman zaman aldığım kaliteli dergiler var.
    Keyifli okumalar dilerim tekrar. Sayfanızı çok beğendim bu arada.

    YanıtlaSil