9.04.2016

Mini Kırtasiye Alışverişi

Geçenlerde Instagram'da bahsetmiştim; Bursa'da kırtasiye alışverişi yapacaksam genellikle BKM'den yaparım ve tercihen en büyük ve en güzel şubesi FSM şubesinden. Çünkü kitap kırtasiye adına hem en büyük içeriğe sahip, hem de BKM kartınızı gösterdiğinizde her alışverişinizde güzel bir indirim alabileceğiniz en güzel yer.

İş yerinde çok yoğun günler geçirince hafta biterken bizi dinlendiren, mutlu eden birşeyler yapalım dedik, eh kendi adıma benim için kırtasiyede vakit geçirmek beni en mutlu eden aktivite. Peki bakalım neler almışım =)




İki adet Morning Glory defter aldım, benim en sevdiğim markalardan biridir. Sevimli, farklı ve kullanışlı defterlerdir. Bunlar nispeten ince, kareli ve çizgili defterler.



Yeşil renk olan 15 TL, pembe renk olan 8TL idi. Mornin Glory bir Kore markası olduğu için fiyatlar böyle. Kore kırtasiye ürünlerini çok seviyorum hem kalitesinden hem de farklılıklarından ötürü ama hep pahalı ne yazık ki.


Uni-Ball markasına takmış durumdayım. Daha sonra ayrı bir yazı yazacağım bu konuda =) Bu kalemler benim lisede olduğum zamanlarda çok popülerdi sık sık şu fosforlu renkleri kullanırdık. Yalnız alırken dikkat etmemişim siyah hariç akıcılıkları çok iyi değil, Uni-Ball kalemler ne yazık ki kuruma yapabildiği için alırken mutlaka iyice deneyip alın derim.


Stabilo'nun pastel renkli kurşun kalemlerinden geçenlerde de almıştım ama bu gidişimde ayrı bir stand kurmuşlar ve daha önce görmediğim çeşitler vardı. Bu iki rengi çok seviyorum, hemen kaptım. Bu gri keçeli kalemi de severek kullanıyorum, özellikle highlighter olarak.


Son olarak BIC standına bakarken bu Hello Kitty'li modeli görür görmez kaptım. Bu tip 4-5 renkli kalemleri genellikle hantallıklarından ötürü pek kullanmam ama BIC markasının modelleri farklı oluyor ve kalitesini de çok severim. Tabii bir de Hello Kitty sever olarak bu kalemi almamam imkansızdı =)

Böyle mini bir alışveriş yaptım bu hafta, şimdi hafta sonu vaktim varken biraz bunları kurcalamak istiyorum =) 

Görüşmek üzere,






7 yorum:

  1. Gule gule kullan :-) defterler güzelmiş :) koreliler kirtasiyeden anliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten anlıyorlar, çok seviyorum Kore kırtasiye ürünlerini =) Teşekkürler ;)

      Sil
  2. Kırtasiye alışverişi terapi gibi :) Eşyalarını güle güle kullan. Hepsi de çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel hepsi :). Defterlerin renklerine özellikle bayıldım :).
    Stabilo kurşun kalemlerin de yeni renkleri gelmiş oley!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stabilo kurşun kalemlere bayılıyorum, yumuşacıklar renkleri de çok güzel =)

      Sil
  4. defterler muhteşem güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel görünüyor. İyi günlerde kullan :-)

    YanıtlaSil