2.02.2016

Ocak Ayında Okuduklarım

Merhaba,

2016'nın ilk ayını 3 kitapla tamamladım. Tür olarak 1 fantastik roman, 2 çizgi roman. Benim için size daha önce bahsettiğim nedenlerden ötürü epey verimli bir ay oldu diyebilirim. Eski okuma şevkim sağlığım daha iyi olunca geri döndü çok şükür =) İnsan 1 kitap bile okusa kâr kârdır bana göre =)


Bu ay ilk olarak Saga'nın uzun zamandır beklediğim 31. sayısını ve sonrasında da bu ay çıkan 32. sayısını okudum. Sonrasında Ejderha Mızrağı Destanı'nın 3. kitabını uzun bir aradan sonra elime aldım ve büyük bir mutlulukla okudum =) Hem seriyi çok sevdiğim, hem de kendimi iyice kaptırdığım için çok keyifli bir okuma oldu benim için =)

Bu ay herhangi bir dergi okumadım ama takip ettiğim bazı siteler dergi keyfi veriyor bana; Kayıp Rıhtım ya da Facebook üzerinden FRPNET, gibi. Yabancı bu tarz BBC Culture gibi sitelerde de yazılanları okumayı seviyorum.

Kısacası verimli ve güzel bir ay oldu benim açımdan =)


1 yorum:

  1. Merhaba, başkalarının okudukları kitapları incelemek çok zevkli. Ben de bu ay 11 kitap okumuşum. :) : http://frannyninpaltosu.blogspot.com.tr/2016/02/ocak-ayinda-okudugum-kitaplar.html

    YanıtlaSil