1.09.2015

Ağustos Favorilerim

Ve Eylül gelir... Sonbaharı çok seviyorum ama bu sene tatile doyamadığım ve yaz çabuk geçtiği için bir garip geliyor sanırım sonbaharın gelmiş olması =) Yine de herşeyi pozitif tarafına bakmak gerektiğine inandığımdan daha çok çay/kahve kitap, dizi, film ve evim güzel evim günlerinin geliyor oluşuna da seviniyorum tabii =D

Mayıs ayında başladığım favorilerim yazıma bu ay da ara vermeden devam ediyorum; bakalım Ağustos ayında favorilerim neler olmuş =) 

Favori Kitabım:

Bu yaz tatilimin simgesi olan Doctor Who Trenzalore Öyküleri kesinlikle favorim. Aslında yanına bir de George O'Connor'ın Zeus'unu ekleyebilirm. Yaz tatilinde tahminimden çook daha az kitap okudum, daha çok gezme ile geçti günler =) ama bu kitapları okuduğum için mutluyum, çok keyif aldım ;)















Favori Kalemim:

Son kırtasiye  alışverişi yazımda paylaştığım Zebra Z-Grip 0.5 uçlu kalemim kesinlikle son zamanlardaki favorim. Hem Zebra Sarasa'larla takım olduğu için hem de çok rahat bir kullanımı olduğu için çok sevdim. Ben genelde uçlu kalemlerin her rengini almaktan hoşlanmam, onun yerine farklı modellerde kalemler alırım ama bu kalemde bu alışkanlığımı kırabilirim; ilerde farklı renklerini de görürseniz şaşırmayın =D













Favori Ayracım:

Bu pembe üzerinde "Reading Time..." yazan ayracı uzun süre önce bir yerel kırtasiyeden almıştım, markasını hatırlamıyorum ama güzel bir kaliteye sahip. Daha sonra farklı bir yerde taklitlerini de görmüştüm. Okuduğum son kitapta bunu kullanıyorum. Hemen üzerinde gördüğünüz D&R'dan rengarenk bir pakette aldığım bu üçgen ayraçları da çook seviyorum; tam olarak nerede kaldığımı işaretlemek için kullanmaya bayılıyorum!














Favori Defterim:

Leyla Ekşi imzalı; üzerinde "wood-free" yazan ve 100 gsm'lik krem rengi, çizgili (çigi aralıkları dar) olan bu defterimi pek seviyorum. Hoş bir ağırlığı var sanırım kağıt yapısından ötürü, dolma kalemle de yazılabiliyor olması hoşuma gidiyor ;) Ne amaçla kullanıyorsun derseniz; genellikle blog planları, okumayı düşündüklerim ya da okuduklarım üzerine notlar alıyorum genellikle ;)
















Favori Dizi & Film:

Ağustos ayı başında Orphan Black'i bitirdim ve bir dahaki bahara kadar nasıl bekleyeceğim bilemiyorum. Ben özellikle bilim kurgu dizilerini çok sevdiğimden Orphan Black'in son yılların bana göre en iyi bilim kurgu dizilerinden biri olduğunu söyleyebilirim. Eğer bilim kurgu veya gizem ağırlıklı dizilere merakınız varsa ilk bölümü hiçbir şey okumadan bir izleyin derim ben. Küçücük bir spoilera bile gerek yok ;)


Doctor Who'nun bir yan dizisi olan Torchwood ondan daha farklı olarak daha çok yetişkinlere hitap ediyor. Ben diziye çok önce başlamıştım ama bitirmek bu tatile nasipmiş. O kadar güzeldi ki iptal edilmiş olmasına çook üzüldüm. Son iki sezon zaten farklı bir şekilde ilerlemiş ve iptal olacağının sinyallerini vermiş; her ne kadar onlar da harika sezonlar olsa da bana ilk iki sezon Torchwood'un bir efsane olduğunu gösteriyor ;)






Ağustos ayı favorilerim bu kadar. Yorumlarda isterseniz siz de Ağustos favorilerinizi paylaşabilirsiniz, mutlu olurum ^.^

Eylül ayı umarım hepimiz için güzel başlangıçların olduğu mutlulıkla dolu bir ay olur =) 

Sevgiler.


8 yorum:

  1. Bu ay senin için tam bir Doctor Who ayı olmuş sanki ^_^ Torchwood'un ilk iki sezonu, benim de favorim. Şu fotoğraftaki beşlinin olmadığı bir Torchwood düşünemiyorum ben... Bu arada defter çok şirin gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet güzel bir ay oldu ve ben de o beşliyi çok seviyorum =))

      Sil
  2. Ama defter ve ayrac çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  3. Zebra z-grip e bayıldım zebra sarasa cliplerin yanında pek yakışır :) nereden aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten pek güzel =) Bursa BKM'den aldım.

      Sil
    2. Evet bende Bursada yaşayan ve kırtasiye aşığı biri olarak sıklıkla uğruyorum BKM ye fakat ya bu yaz şehir dışında olduğumdan ya da daha öncede gözümden kaçtığı için bir şekilde hiç karşılaşmadık kendisiyle. Bursaya dönünce almak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
    3. Bu arada FSM BKM'den aldım, diğerinde olmuyor bazı şeyler çünkü ;) Özellikle kırtasiye ürünlerinde de indirim yapıyor olmaları çok güzel =)

      Sil