8.08.2015

Mini Alışveriş: Kitap & Kırtasiye


Dün mini bir alışveriş yaptım ve kesinlikle planlı bir alışveriş değildi =) Öncelikle iş yerindeki kırtasiyeye ilk kez uğradım, daha önce uğramamış olmam şaşılacak şey aslında ama iyi ki girip şöyle bir bakınayım demişim. Harika bir defter ve ona uygun birkaç Stabilo kalem aldım.


GIPTA markasının defterlerini seviyorum, her biri farklı özellikteki değişik ürünlerini denemek hoşuma gidiyor. Bu defter yeni bir ürünü mü bilmiyorum ama aynen üzerinde yazdığı gibi boyutuna göre "Extra Hafif", çok rahat çantanızda taşıyabileceğiniz türde bir defter. Bu boyuttaki defterleri pek severim ama ağır oluşu bir çeldiricidir benim için her zaman, bunu görünce gerçekten hoşuma gitti; çok farklı desenlileri vardı ama bu kazak desenlisi benim çok hoşuma gitti =) Aslında kalemlerle tam bir sonbahar havası oluşmamış mı? ;)



Yalnız hafif oluşunun kağıt kalitesinden de kaynaklandığını düşünüyorum; gramajını bilmesem de oldukça ince bir kağıt ve tahminen dolma kalem dostu değil =) Yine de kurşun kalemle yazmayı benim gibi sevenler için hiç de fena değil ;)


Daha sonra akşam üzeri gittiğim bir yerde yeni açılan kitabevini ziyaret etmek istedim, aslında birşey almaya niyetim yoktu ama bu çizgi romanları görünce mitoloji kitaplarına da bir bakınayım dedim ve 3 kitap birden aldım =) Daha önce bu çizgi romanları hiç görmemiştim ama şöyle bir inceleyince tahminimden daha da güzel göründüler gözüme =) Okumadan yeterli yorum yapamam ama şimdiden hoşuma gideceğini düşünüyorum bu serinin. Henüz araştıramadım ama yanlış anlamadıysam seri 5 kitaptan oluşuyor ;)


Eğer ilgimi çeken bir konuysa "Bir Çırpıda" altında sınıflandırılan kitapları seviyorum ben =) Blogda bu tarz edebiyatla ilgili kitaplardan bahsetmiştim; mitoloji ile ilgili bu tarz kitaplarım var ama bunun içeriği değişik göründü dayanamayıp almak istedim hemen. Mitoloji derslerini üniversite yıllarında bolca almıştım, hem bilgileri tazelemek iyi oluyor hem de zaten çok sevdiğim ve bolca okumak istediğim bir konu.

Mini alışverişim kısaca böyle; mini ama aslında dolu dolu bir alışveriş oldu =) Kitapları okudukça yorumlarımı yazarım.

İyi haftasonları!


7 yorum:

  1. Kırtasiye alışverişlerinize bayılıyorummmmm

    YanıtlaSil
  2. Yunan ve Roma Mitolojisi (Colette Estin) belki ilginizi çeker :) Desene bakarken sonbaharı ne kadar özlediğimi fark ettim. Bu sıcak beni bi-ti-re-cek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım, öneri için çok teşekkürler ;)

      Sil
  3. ilk defteri çok sevdim bende.:)

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar çok güzelll <3 mitolojiye de ilgim vardı zaten. Alasım geldi :D

    YanıtlaSil
  5. Özellikle deftere ve kalemlere bayıldım! Dediğin gibi, tam sonbahar havasındalar :) Aldıklarını güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  6. Defter harika.Kitaplarınızı da güle güle okuyun.

    YanıtlaSil