16.04.2015

Kırtasiye: Mini Alışveriş


Bazen mini alışverişler daha büyük mutluluklar yaşatıyor insana ^.^ Dün böyle biraz kırtasiye alışverişi yapınca da işte öyle güzel bir mutluluk yaşadım; epeydir de kırtasiye gezmemiştim, iyi geldi ;)

Stabilo kuşun kalemler: D&R'dan aldım. Ben Stabilo'nun kurşun kalemlerini çok seviyorum; bu da şu ana kadar çıkardığı en harika renklere sahip--benim favori renklerim ;)

Umur My Note Defter: Notebook Kırtasiye'den aldım. Bu defterlerden daha önce de bahsetmiştim; bu kapağı da ilk kez görüyorum ve çok beğendim!

Clairefontaine Defter: D&R'dan aldım. Masal kapaklarına bayılıyorum bu defterlerin!

Bulut "Toki Doki" Anahtarlık: Claire's marka. İndirim köşesini ziyaret etmeye bayılıyorum, çok şahane şeyler buluyorum ;)

Kitap Ayraçları ve Rozetler: Toyzz Shop'tan aldım. Toyzz Shop'a da bayılıyorum! Mutlaka böyle tatlı minik sürprizler buluyorum orada ;)



Şimdi yeni cicileri kurcalama zamanı ^o^

Sevgiler.


2 yorum:

  1. Daktilolu kapak ne kadar da güzel duruyor öyle!
    Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Kitap ayraçları çok şekermiş :)

    YanıtlaSil