11.03.2015

Şubat Ayında Okuduklarım

Aslında neredeyse Mart ayının ortasına geldik ama ben anca Şubat'ta okunan kitapları yazabiliyorum =/. Maalesef blogu çok boşladım son zamanlarda, yorumlara bile daha yeni cevap yazdım ve elimdeki kitabı bile çok sevmeme rağmen zor vakit bulup okuyabiliyorum =( Çok çalışmaktan, koşuşturmaktan enerjim düşmüş durumda; evde koltuğa oturup Instagram'a bakıyorum, başka birşeye enerjim kalmıyor =/ İnanın bu yazıyı bile kendimi zorlayarak yazıyorum =/ Bahar havası gelse, günler uzasa belki biraz daha toparlarız, öyle değil mi? =)

Gelelim Şubat'ta okunanlara; bu ayda yalnızca çizgi roman ve manga bitirebilmişim. Hali hazırda okuduğum romanlar da vardı ama maalesef bitiremedim.


Doctor Who: The Tenth Doctor #2 ve Doctor Who: The Tenth Doctor #3

10. Doctor favorim olduğundan yalnızca onun çizgi romanlarını okuyorum; çizimler çok iyi ama hikaye o kadar başarılı değil ne yazık ki. Zaten çok sarmadığından hemen bütün sayıları okuyayım bitsin diye düşünmedim ve yalnızca 2. ve 3. sayıyı bitirdim Şubat ayında.



Vampire Knight

Gördüğünüz üzere Vampire Knight'a başladım ve ilk 4 volumü bitirdim. Türkçesi'ni de bulabilirsiniz bu manganın, ben çizgi romanları ya da mangaları dijital olarak İngilizce okuyorum. Bu manga aslında güzel, sevdim de ama son okuduğum Volume 4 açıkçası o kadar hoşuma gitmedi ve biraz ara vermeye karar verdim.

Sonuç olarak okuduğum kitap sayısı: 6
  • Çizgi roman: 2
  • Manga:4

Şubat ayında siz neler okudunuz, istediğiniz gibi bir ay oldu mu? Yorumlarınızı bekliyorum! ^o^

Sevgiler.


6 yorum:

  1. Durumumu anlatmışsın sanki :) Bu ara koltuğa gömülüp İnstagram'a bakan sadece ben değilmişim :D
    Ödevler ve yazın gireceğim iki sınav yüzünden çok okuyamıyorum bende. Şubat ayına sadece 5 kitap sıkıştırabildim Mart ayı ise daha fena olacak gibi :/

    YanıtlaSil
  2. Ocak ayına göre daha düşük performanslı oldu benim için Şubat. Sanırım 9 kitap okumuştum ve okuduğum için en mutlu olduğum Bülbülü Öldürmek. Geç olsun güç olmasın diye avunuyorum. Bol kitaplı günler . :)

    YanıtlaSil
  3. 10. Doktor benim de favorim!! yorumun iyi oldu gerçekten teşekkürler. ayrıca koltuğa gömülüp instagrama bakmak salgın sanırım, bende de var :D

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, öncelikle emeğinize sağlık. Blogunuzu yeni keşfettim. Eh bir de aynı bölümden mezun olduğumuzu okuyunca hemen dikkatimi çekti blogunuz=) Benimkine de göz atmak isterseniz; http://edebiyatingrihucreleri.blogspot.com.tr/ Şu aralar çizgi roman tarzı birşeyler arıyorum. Başka önerebileceğiniz birşeyler var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim =) Neil Gaiman'ın Cinayet Sırları'nı ve Scott Pilgrim vs. The World'ü de öneririm ;)

      Sil
    2. teşekkürler hemen bakacağım=)

      Sil