8.09.2014

Hafta Sonu


Geçen hafta ne kadar yorucu geçtiyse hafta sonu da bir o kadar yorucu geçti, ama neden? Tabii ki benim gezip tozma hevesimden =D Çok sevdiğim bir arkadaşımla kitapçı&kırtasiye gezdik cumartesi, sonra eve kendimi atar atmaz böyle güzel bir çayla yorgunluk attım =) Bu kitap köşesi de yeni, "evde kitap olmayan oda kalmasın!!" projemin bir parçası ^o^


Eylül ayının en güzel yanı okullara geri dönüş başladığı için her yerde bir kırtasiye furyası olması ^o^ Küçüklüğümden beri ya böyle manuel ya da otomatik büyük bir kalemtraş isterim ve sonunda aldım gördüğünüz üzere. Hiç aklımda yokken bu sevimliyi görünce dayanamadım hemen kaptım =D


Bir kırtasiye alışverişi de dün YDS sınavı sonrası yaptık ;) Sınav stresini attıktan sonra D&R'a yeni gelen ürünlere baktım ve istediğim gibi vintage kategorisinden bir kalemkutu kaptım. Bu arada ben oradayken çok şahane çizgi roman temalı kalemkutuları, defterler...vs. kolilerden çıkarılıyordu, hepsine bayıldım! Zebra Sarasa'lardan da almadan edemedim, bunlar daha önce bende olmayan renklerdi. Bu arada Instagram'da çok soran oluyor; Zebra Sarasa'ları ben Notebook Kırtasiye'den alıyorum çünkü 3+1 ile bir tanesi hediye oluyor, renkler de çeşit çeşit. Önceleri Toyzz Oyuncak mağazasında da vardı bu uygulama ama sonra gittiğimde orjinal satış kutusunun üstünde yer alan "1 hediye" yazısını kendileri karalamışlar; bu benim haliyle pek hoşuma gitmedi. Bir de D&R'larda bazı renkleri de bulabilirsiniz.


Kısacası güzel bir hafta sonuydu; umarım sizin de güzel geçmiştir hafta sonunuz. yeni hafta da mutlulukla geçsin ;)

7 yorum:

  1. çok güzel bir ev projesiymiş :)
    bizim evin her yerinde benim kitaplarım var zaten :D
    caydanlığına bayıldım, maşallah çok güzel :) dikkat et de catlamasın :)
    zebra sarasa'lar yazımını cok seviyorum bende.. hemen her rengi var kalemliğimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaydanlığımı ben de seviyorum, mavi renk ya nazar değmez :P

      Sil
  2. Çaydanlıktan gözümü alamadım ki arkasındaki kitapları inceleyeyim:) Sevimli kalemtraşını güle güle kullan tabi zebra sarasaları da:)

    YanıtlaSil
  3. Ben Cevahirdeki Notebook Kırtasiye'ye uğramıştım bir metro arasında, ama çok boş gelmişti orası bana heryerde olan Scrikss ve Lamy standından başka birşey yoktu benim baktığımda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defterlerini ve ebazı farklı kırtsaiye ürünlerini çok seviyorum ben =)

      Sil
  4. defter çok guzel nerden aldın

    YanıtlaSil