13.07.2014

Pazar Okuması: Aramızdaki En Kısa Mesafe


Pazar günü fantastik dünyadan biraz çıkıp, gerçekçi bir dünyaya dalmayı tercih ettim. İlk kez bir Barış Bıçakçı kitabı okuyorum, su gibi akıp gidiyor, yarısına geldim, bugün bitmesin dedim =) Daha önce blogumda düzenlediğim bir kitaplaşma etkinliğinde sevgili chiydem bana bu kitabı göndermişti, tekrar teşekkür ederim ona da, beni Barış Bıçakçı'yla tanıştırdığı için =)

Alanımdan dolayı çok farklı türlerde kitaplar okudum, hala da okuyorum ama kişisel tercihim fantastik-bilim kurgu türlerine daha fazla ağırlık vermek oluyor. Yine de dediğim gibi diğer türlerde iyi yapıtlar da okumayı seviyorum, özellikle böyle arada farklı türleri karıştırmaya bayılıyorum.

Böylelikle elimde aynı anda okunan 3 kitap oldu =) Daha fazla çoğaltmadan birer birer azaltmalıyım ki yeni dünyalara adım atabileyim ;)


1 yorum:

  1. barış bıçakçı'nın bizim büyük çaresizliğimiz kitabını okumuştum bunu da merak ediyorum :)

    YanıtlaSil