16.06.2014

Hafta Sonu Yapılanlar ve Yeni Bir Hafta =)


Hafta sonu şöyle bir kitaplığıma baktım da karışıklık almış başını gidiyor :D Buna rağmen sanırım şu ana kadar instagramda en çok beğeni alan fotoğrafım bu oldu :P Teşekkür ederim; ama düzelttim mi, hayır :D Yine biraz miskinlikle geçen bir hafta sonu oldu. Aslında Cumartesi öyleydi, dün baya gezdim diyebilirim ama evdeyken hiç iş yapasım gelmiyor, çok fena bir ev hanımı oluyorum :P Devamlı çalışan çiftlerde oluyordur sanırım bu sorun, epey yorulduğumuz için açıkçası ben evde çok ağır işlere girişemiyorum ama zaman zaman değişiyor ;))


Cumartesi ciddi bir sıcak vardı, bol bol soğuk içecek tükettik.


Ve akşam üzeri biraz yürümeye karar verdim, saat 7 civarıydı ona rağmen düşündüğüm gibi bir serinlik yoktu. Biraz yürüyüp bir markete girdim, serinledim :D Bu Hello Kitty yumurtalarından çıkan minik Hello Kitty'lerin koleksiyonunu yapıyorum, çok sevimli oluyorlar :D


Cumartesi gecesi bir süre önce aldığım bu Neil Gaiman grafik romanını okudum. Her zamanki gibi dahiyane bir Neil Gaiman hikâyesiydi, bu adamın yaşayan dahilerden olduğunu düşünüyorum, muhteşem bir adam, ürettiği herşeyi çok seviyorum. Bu arada kesinlikle herkese göre yazdığına da inanmıyorum.


Dün ikindi gibi hava bu şekildeydi, biraz kapalı, sıcak ama çok bunaltıcı değildi. Daha erken saatlerde babannemle çok sevdiğimiz büyük bir parka gittik, biraz keyif yaptık. O sırada güneş de vardı, pek güzeldi. Sonra eşimle buluşmak üzere evimize doğru yürürken bakın ne yaptım :D


Sevdiğim bir kırtasiye var, pazar günü de açık olduğunu görünce hemen girdim bir şeyler aldım :P

Bu sabah flipagram ile bir slayt hazırladım; neler almışım görmek isterseniz: http://instagram.com/p/pS4lxoBOM1/


Ve dün akşam çok güzel yağmur yağdı. Ben yaz yağmurunu severim :)


Ve tabii ki Taht Oyunları'na devam. Araya farklı bir şeyler karıştırsam da, büyük bir zevkle okumaya devam ediyorum. Bu hafta da bol okumalı, bol yazmalı geçer umarım ;) 




4 yorum:

  1. İç açıcı bir yazı olmuş herzamanki gibi :) Hello Kitty li yumurtalardan Hello Kitty çıktığından bihaberdim bunu da öğrendiğim iyi oldu yeni bir koleksiyon daha yapacağım demektir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ;) Çok sevimli küçük Hello Kittyler ve stickerları çıkıyor;) ben pek seviyorum :)

      Sil
  2. Aldiklarinin hepsi cook sekerr;)
    Bende bayiliyorum kirtasiye malzemelerine ve ozellikle de defterlere..

    YanıtlaSil
  3. Ben de kırtasiye arayışındayım.Hangi kırtasiye gittiğin acaba ? :))

    YanıtlaSil