3.02.2014

Ocak 2014


Goodreads diyor ki; bu zamana kadar 6 kitap okumuşum. Ocak ayı için hiç de fena değil. Ben kendime hedef koymayı çok seviyorum, eğlenceli oluyor ama ne kadar başarılı olurum bilemem. Yıl sonunda hedefime ulaşmak önemli değil benim için, ne kadar çok kitap okursam kârdır benim için ;) Bu sayı da hoşuma gitti doğrusu; 4'ü grafik roman, 2'si deneme/söyleşi tarzında yazın üzerine kitaplardı.


Çok eğlenceli bir kitaba başladım Şubat ayının bu ilk günlerinde; Kolay, Kısa, Keyifli Edebiyat ;) Bakalım bu ayı kaç kitapla tamamlayacağım =)




3 yorum:

  1. Kolay kisa keyifli edebiyati cok merak ettim, kitap kapagi da cok cezbedici :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynı serinin felsefe ve bilim kitaplarını okumuştum...içleri de dışları gibi çok eğlenceli kitaplar :)

    YanıtlaSil