15.12.2013

Fullmetal Alchemist Maceram Başladı :D


Evet sonunda Fullmetal Alchemist'e ben de bulaştım :D Doğum günümde arkadaşım çok doğru bir tahminle bu bayıldığım serinin ilk 3 kitabını almıştı ve ben de hemen okudum bitti. Devam edeceğim tabii ki ama biraz araya başka kitaplar sokacağım daha sonra kaldığı yerden (valla çok heyecanlı bir yerde kaldı :D ) bu manga serisine devam ;)




İşte bunlar da bu mangayı okurken geçirdiğim keyifli saatlerden anılar :D Gerçekten hikayenin güzel olduğunu biliyordum ama bu kadar keyifli bir okuma olacağını bilseydim daha önceden başlardım. 


Bu da Cumartesi gecesinden bir sahne :D Instagram'da dediğim gibi masa böyle dolu dolu olmazsa rahat edemem ben :D Bu arada ortada yeni başladığım kitabı da görüyorsunuz;)

Son zamanlarda siz neler okuyorsunuz?

1 yorum:

  1. Sabit Fikir istiyorum ve hala alamadım yazık bana ya.:( Bu arada fotoğraflarına bayılıyorum gerçekten hepsi çook güzel. Ben kısmetse Yolun Sonundaki Okyanus'a başlayacağım ama bakalım, bayadır kitap okumuyorum. .(

    YanıtlaSil