11.05.2013

Kitap Alışverişi

Bugün küçük bir alışveriş yaptım ^.^ Şu an benden mutlusu yok ^o^



6 yorum:

  1. iki kitap arasında bağlantı yoktu. aynı araştırmacı üzerinden anlatmış dan brown ancak önce sonra olarak melekler ve şeytanlar ilk önce çıktı, da vinci şifresi daha sonra. çıkmış daha doğrusu. ben ilk önce da vinci şifresini okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında iki kitap arasında bağlantı var, karakterler ve olay örgüsü açısından;) Ben de Da Vinci Şifresi'ni okumuştum ama sora Melekler ve Şeytanları okuyunca neden bunu önce okumadım demiştim;) Neyse farketmez, okumaya devam ;))

      Sil
  2. Da Vinci Şifresi'ni sanırım ortaokula giderken almıştım, o zamanlar Talihsiz Serüvenler bile bana ağır geliyordu yani hangi akla hizmeten okumaya çalıştım bilmiyorum. :D Haliyle okuyamadım, hala kitaplığımda uslu uslu durur. Sahaflara hep kitap satmaya gidiyordum artık ben de takas yöntemini deneyeyim, 3-5 lira alacağıma yeni bir kitap almış olurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten takas yöntemi çok keyifli oluyor, tavsiye ederim;)

      Sil
  3. Bende söylemiyicektim ama Robert Langdon serisinin ilk kitabı Da Vinci Şifresi sonraki kitap Melekler ve Şeytanlar ve sonra Kayıp Sembol geliyor :) Ben daha Melekler ve şeytanları okuyamadım ama Da Vinci Şifresi Dijital Kale ve Kayıp Sembol arasında olayların en iyi kurgulandığı kitap Kayıp Semboldu bence hemen başlamalısın :) Bu arada Cehennem serinin dördüncü kitabı bir hafta sonra çıkıcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben doğru mu hatırlıyorum diye bir kez daha kontrol ettim, Dan Brown'ın goodreads sayfasında da sıralama önce Melekler ve Şeytanlar, Da Vinci Şifresi, Kayıp Sembol ve Cehennem şeklinde. ( http://www.goodreads.com/series/92467-robert-langdon) Dijital Kale ise bu seriden bağımsız;)
      Kayıp Sembol'ü kimi okuyucular sevmiş, kimisi de sevmemiş bakalım benim düşüncelerim ne yönde olacak;)

      Sil