17.04.2013

Ofix.com Hediye Paketim


Ofix.com'dan çok sevdiğim Write to Me Often blogunun yazarı Zeynep sayesinde haberdar olmuştum ve açıkçası kırtasiye ürünleri ve genel anlamda ofis ürünleri çeşitliliği açısından çok beğendiğim bir web sitesi oldu. Sonra geçenlerde Ofix.com'dan Gökhan Bey bana bir hediye paketi yollamak istediklerini söylediğinde çok sevindim; bugün de paketim elime geçti ve tam anlamıyla sürpriz bir paketti benim için. İçindeki her bir ürünü çok sevdim, kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum.

Paketi iş yerinde elime alınca açarken hemen fotoğrafladım, sonra eve gelince de kısa bir video çektim, yukarıdan izleyebilirsiniz.



Paketi açtığımda böyle hoş bir görüntü karşıladı beni ^o^


Paketin içinden çıkan ciciler ^o^


Sürprizin içinden çıkan sürpriz! ^o^


Ve paket açılır, harika bir defter ve bayıldığım bir markaya ait kalem çıkar!


Myra ve Scrikss kalemim, kırmızı kırmızı ne tatlılar ^.^


Çok tatlı ama bu güzellik ^o^

Ofix.com gerçekten güzel bir ürün çeşitliliğine sahip ve fiyatlarda gayet makul; kırtasiye/ofis alışverişlerinde tercih edilecek ideal bir site.


6 yorum:

  1. yaa çok güzeller:( güle güle kullaan

    YanıtlaSil
  2. Not defterim bitiyordu, iyi oldu bu siteyi gördüğüm. Yukarıdaki defterin içi beyaz mı yoksa renkli mi? Güle güle kullanın, eskitin, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı kenarlı olanın içi krem rengi ;)

      Sil
  3. sonunda videolarımıza kavuştuk ^^ merak edip hemen gidiyorum Ofix.com'a ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Gerçekten güzel ürünler var sitede ;)

      Sil