20.04.2013

Kitap Çekilişi!

Uzun bir zaman sonra küçük bir hediyem var =) Çekilişte ne kazanacağınızı görmek için videoyu izlemeniz gerekiyor;)

Çekilişe katılmak için;
  • Blogumun izleyicisi olmanızı istiyorum; çünkü zaten blogumu takip eden ya da bundan sonra severek takip edeceğini düşünen birinin kazanması beni mutlu eder;)
  • Bir de tabii ki bu yazıya yorum bırakmanız gerekiyor, böylelikle talihliyi seçebileyim;)
Çekilişi videoda izleyeceksiniz; çekiliş random.org'da yapılacak (internet üzerinden kişi sayısı yazılan ve otomatik olarak çekiliş yapan sistem: bilgi için http://www.random.org/). 

Ve tabii en önemlisi çekiliş tarihi;

Son katılım: 04. Mayıs. 2013 ve çekiliş videosu 05. Mayıs. 2013'de blogda yer alacak ve talihliyi öğrenebileceksiniz;)

Herkese iyi şanslar!



54 yorum:

  1. Ayraç için bile katılmak isterdim yarışmaya ama kitaplardan biri olduğu için katılmıyorum. Zombileri merak etsem de kazanan arkadaşın yorumuna göre bakarım (: Çok güzel hediyeler (:

    YanıtlaSil
  2. Herkese bol şans :) Ayraca bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum :D kitaplar çok güzel herkese iyi şanslar :D

    YanıtlaSil
  4. Heyecanla katıldım bile:)
    Herkese bol şans.
    kappadukka@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Güngör,sen böyle güzel kitaplar hediye edersin de ben katılmaz mıyım? Aşk ve Gurur ve Zombileri senin blogun sayesinde tanımıştım,uzun zamandır da alışveriş sepetime atmak istiyordum ama bir türlü listemde sırası gelmedi.Bu gidişle de geleceği yok :)
    Üstelik bir de kollektif kitap var,ayraç da çok tatlı :) Kısacası bende varım.Uzun zamandır izleyicinim zaten.
    Ayrıca söylemeden de geçemeyeceğim kitap videolarına geri döndüğün için çok mutlu oldum.Özlemişim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. İşin içinde zombiler varsa bende varım ;) blogunun uzun zamandır takipcisiyim bloglovinde de takibe almıştım herkese bol şans

    YanıtlaSil
  7. sizi reader'dan takip ediyor(d)um, bu vesileyle sitenize de katılmış oldum. zombilerle ilgili kitabı ben de merak ettim. ayrıca ayraç da çok sevimli:)

    YanıtlaSil
  8. ben de katılıyorum izninizle :)) kitaplardan ziyade ayraca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Aşk ve Gurur ve Zombiler mi??? İlk defa duyuyorum ve benim olsun istiyorum. Hem de kurbik kitap ayracıyla birlikle:) Zaten izleyiciyim, umarım ben kazanırım:)

    YanıtlaSil
  10. Aaa elbette ben de varım..:)) Çok güzel kitaplar..:))
    Bloğunuzu da severek takip ediyorum..
    miyavkedicik@gmail.com
    herkese bol bol şanslar..:))

    YanıtlaSil
  11. Ayy çok beğendim bu çekilişi. Uzun zamandır takipçinim zaten. Ayrıca daha çok video çekmeni isterdim. Kitaplar hakkında video çeken türk hiç yok gibi. :(
    nihan_alak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Uzun zamandır izleyicinizim zaten. :) Görür görmez katılmak istedim. Kitaplar çok harika görünüyorlar, mutlaka okumak isterim. Ayraç da çok şirin. Umarım kazanırım diyorum.

    e-mail: hasanokcumutlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. bu kadar güzel hediyeler varken katılmamak olmaz herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  14. Zevkini çok beğeniyorum ve bu çekiliş çok harika, katılmak isterim. Ayraca, ayrıca bayıldım ^^

    YanıtlaSil
  15. blogunda umi.chan olarak üyeyim :) bende yarışmaya katılmak istiyorum iki kitabıda okumayı çok isterim hele ayraca bayıldım :) facebook da duyurdum https://www.facebook.com/umi.chan.904/posts/151231181716448

    YanıtlaSil
  16. bende katılmak istiyorum blogunda code-v olarak üyeyim kitaplar tam benim tarzım herkeze bol şans :)

    YanıtlaSil
  17. Bu hediyelerle ben de varım :)
    tersimpictir@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Aşk ve Gurur Zombiler kitabını yine senin blogunda görmüştüm. Çok hoşuma gitmişti özellikle de kapağı. İzleyicinim zaten :)
    kitapsayfalari@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Ben de varım .Herkese bol şans :))

    YanıtlaSil
  20. Uzun süredir severek, takip ediyorum blogunuzu. İzleyicinizin zaten. Bende katılmak istiyorum. Herkes iyi şanslar eğer ben kazanırsam kısa bir süre de bu kitapları okuyup ben de bu kitapları paylaşmak, hediye etmek istiyorum.

    anarschi.blog@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Söz konusu kitapsa katılmazsam olmaz ;)

    YanıtlaSil
  22. önceki videonda aşk ve gurur ve zombiler kitabı dikkatimi çekmişti. hediye ediyormuşsun madem katılmamak olmaz:)

    mcrprst@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. izleyiciyim hem blogda hem bloglovin de handanyk

    handanyk@gmail.com

    handan yıldız

    YanıtlaSil
  24. ayraca bayıldım.o kitapların kütüphanemde yer almasınıda çok isterim :) keyifli günler..

    YanıtlaSil
  25. merhaba, blogunuzu yeni fark ettim, fakat kitaplara dair yorumlarınızı beğendiğim için hemen sayfanızın izleyicisi oldum.
    ben de sizin gibi kurt adam ve zombi temalı eserleri sevdiğim için bu yarışmanıza katılmaya karar verdim.

    hem google friend connect hem de bloglovin'de sizi Şefik Ateş Meriç ismi ile takip ediyorum.
    tüm arkadaşlara bol şans dilerim :)

    YanıtlaSil
  26. Blogunu severek takip ediyorum ^^ -Büyülü Kitaplık Buse

    Zombiler çok yaşa! :D (ironiyi fark ettiniz mi?)

    buseolcay.h@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba bloğun en yeni takipçisi olarak videolu açıklamayı çok beğendiğimi belirtmeliyim.Kitaplar çok güzel hele ki ayraç:) Bu arada kütüphanedeki diğer kitaplar da ilgimi çekmedi değil.
    bloglovinde inci tanem adıyla izlemeye aldım.
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. blogunun takipçisiydim umarım bana çıkar güzelde bir arkadaşlık geliştiririz...hediyeler için teşekkürler video çok süper olmuş...
    cennetul__meva@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. ayraçaaaaaaaa bayıldımmmmm :) kitaplarada ama ayraç daha ağır bastı :D

    YanıtlaSil
  30. böyle hediye olursa kim katılmaz ki :)
    birisi.988@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. heyyyoo! Güngör yine çekiliş yapıyor. bu sefer kaçırmamalıyım. kazanırsam ne hatıra olur ama! mayıs benim ayım hem de uğurlu, belki de kazanırım;)

    YanıtlaSil
  32. Zeynep Degirmenci olarak izleyicinim. rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Tam da bu kitabı sipariş etmeyi düşünüyordum, tesadüf oldu :)
    Herkese bol şans!
    pelinaydin2@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Ayraç,beni kullan diye bağırıyor yalnız :) tbpisdead@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. hediyelere bayıldım umarım kazanırım herkese iyi şanslar :D ( bloglovinde takipçinim ;) ) zehr.i.zambak@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. hediyelerine bayıldım herkese bol şans :) izleyicindim zaten. talios-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. bloglovinde takipçin olmaya çalıştım umarım becermişimdir :)
    hediyeler çok güzel içinde aşk olan her kitabı severim :)
    herkese bol şans o zaman :) yeldacigsar@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Ene. Aşk ve Gurur ve Zombiler'i ne biçim istiyordum ^.^
    Ben de katılmak istiyoruuum!

    YanıtlaSil
  39. Heeey beni seç, beni seç!!

    YanıtlaSil
  40. Ben olmazsam olur mu?!
    aygica.35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Ayraca aşık oldummmm :)
    İzleyicinimm :)
    eylulgokce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. merb.bloğun izleyicisiyim özellikle zombilerin konu alındığı kitaplar çok ilgimi çekmiştir.bu sebeple bende şansımı denemek isterim sevgiler.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Kitaplar ve ayraç çok hoşuma gitti, blog'unuzu severek takip ediyorum ve çekilişe ben de katılmak istiyorum, iyi günler. :)
    berfin kanat
    berfinknt@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Kitaplığınıza da bayıldım kitapalara da.. hele ayırac!! hepsi benim olmalı sankiii işallah şanslı insan ben olurum ;))
    Gülden Yilmaz
    g.yilmazsuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. bende katılmak istiyorum herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  46. bende bu kitaplara sahip olmak isteyenlerdenim ! :))

    YanıtlaSil
  47. GELINCIKA olarak iziyorum
    gelincika@gmail.com
    bloglovinde de takibe aldım
    "love and smile" ım :)

    YanıtlaSil
  48. Hediyelere özellikle ayraca bayıldım :)
    Bloglovin'de baev olarak takip ediyorum,
    kus.99@hotmail.com
    herkese iyi şanslar...

    YanıtlaSil
  49. Herkese çok teşekkürler, katılım sona ermiştir. Çekiliş sonucunu yarın blogda görebilirsiniz ;)

    YanıtlaSil