30.04.2013

  • İki gündür çok yoruldum bugün işler biraz hafifleyince böyle bir keyif yapayım dedim ^o^
  • Percy Jackson okuduğumu söylemiştim; daha başlardayım ama şimdiden çok keyifli gittiğini söyleyebilirim. Zaten böyle middle-grade türündeki (Harry Potter gibi) kitapları çok seviyorum, Percy Jackson'ı da çok seveceğim gibi gözüküyor ^o*
  • Yarın 1 Mayıs ve tabii ki tatil bana da ^o^ Biraz gezme tozma yapmayı düşünüyorum; sanırım D&R'da indirimli kitaplar varmış bazı bloglarda gördüm, onlara da bakarım. Birşey almayı düşünmüyorum (malum evde epey bir kitap var beni bekleyen =P ) ama bir bakalım yine de =D
  • Hava güzelleşti, burada 31 derece dolaylarında, eskiden kışı çok severdim ama bu sene benim için pek hoş geçmedi kış o nedenle bahar + yaz şu an beni çok mutlu ediyor, piknik yapasım, çimlere uzanıp ya da kumsala gidip kitap okuyasım var ^o^


1 yorum:

  1. merhaba renkli,kitap tavsiyelerine ihtiyacım var seni izlemeye aldım sen de beni takip eder misin?

    YanıtlaSil