21.02.2013

"Beni Seç" Okuma Saatleri

Beni Seç cidden elden düşmeyen bir kitap, daha fazla vaktim olsaydı bir oturuşta bitirebilirdim ama buna rağmen okuma saatlerimi böylesine güzelleştirdiği için çok seviyorum bu kitabı. Şu an sayfa 122'deyim ve öyle heyecanlı bir yerdeyim ki bir taraftan okuyor bir taraftan bu yazıyı yazıyorum =D Kitabın ana karakteri America'yı pek sevdim ama Prens Maxon'u daha yeni tanıyor olmama rağmen gözüm fena tuttu =D Çok büyük heyecanla okuyorum, en iyisi ben devam edeyim siz de benim Beni Seç Okuma Saati fotoğraflarıma bir göz atın ;)

Renkli Kitap instagram: http://instagram.com/renklikitap









5 yorum:

  1. 623. izleyici olarak aranıza katılmış bulunuyorum.keyifli bir bloga benziyor. okunacaklara ekledim en kısa zamanda derin inceleme yapacağım. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. merhaba ! ben obsidiyen'i yeni bitirdim ve yeni bir kitap alıcam ben surukleyıcı ve akıcı bır kıtap okumak ıstıyorum bır kıtap önerırsenız sevınırım :) şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep :) Eğer Beni Seç'i okumadıysanız konusuna bir bakın derim, eğer hoşunuza giderse de kesinlikle tavsiye ederim. Ben şu günlerde elimden bırakamıyorum,inanılmaz sürükleyici ve keyifli bir roman ;)

      Sil
  3. beni seç'i tanıdığım herkese okutturmayı denemişimdir. tabii bir kısmında başarısız da oldum. ama bu kitabı ne kadar sevdiğimi değiştiremez. 3. kitabını ingilizce okumuştum o zamanlar dr'da ingilizce kitaplar da vardı .. :(

    YanıtlaSil