1.02.2013

Aylık Özet: Ocak 2013

Ocak ayında neler okudum, neler yorumladım bir listeleyelim. Linklere tıklayarak bu kitaplar hakkındaki görüşlerime ulaşabilirsiniz.

1. Saga #1 - Vaughan, Brian K.

2. Superman: Earth One - Straczynski, J. Michael

3. Superman: Earth One, Volume 2 - Straczynski, J. Michael

4. Obsidiyen (Lux #1) - Jennifer L. Armentrout

Obsidiyen bitirdiğim roman, diğerleri ise bitirdiğim çizgi romanlar. Çizgi roermanları orjinal dilinde İngilizce okuyorum, Obsidiyen ise Türkçe çeviriydi.

Bu ay yapılan toplam kitap yorumu sayısı: 3

Bu ay toplamda okunan kitap sayısı: 4
  • Roman: 1
  • Çizgi roman: 3
Dilediğim aylık kitap okuma sayısı 10, bu sayı ise çok az benim için ama o kadar işin arasında bu ay bunları okuyabildiğime mutluyum açıkçası. Bir de bir süredir çok yavaş okuyorum, bunda belki günlük yorgunluğun ve hep akşam okuyabilmemin de etkisi olabilir ki muhtemelen öyle; ancak ne yazık ki okuma hızımda gözle görülür bir düşüş var. En sürükleyici kitabı bile birkaç sayfa okuduktan sonra kenara koyuyorum. Bazen böyle dönemler oluyor, gelip geçici bir durum olduğunu düşünüyorum.

Bir de şu sıralar elimde birçok kitap var. Bir onu okuyorum, bir bunu. Farklı kitaplar keşfetmek, farklı saatlerde farklı kitaplar okumak keyif veriyor bana.

Bu ayki favorim:  Superman: Earth One - Straczynski, J. Michael gerçekten keyif aldığım ve bir kerede okuyup bitirdiğim güzel bir sayıydı. Başlangıç olarak eleştirilerim olsa bile çok beğendim.

Hayalkırıklığı yaşatan kitap: Çok büyük bir hayalkırıklığı yaşatmasa da yorumumda da dediğim gibi sadece spoilerlardan ötürü Obsidiyen diyebiliriz.

Okuma Hedeflerim: Şu an iki tane okuma hedefim var, bunlara göre bulunduğum nokta şudur:

2013 Okuma Hedefim : 4 / 120

2013 Çizgi Roman Okuma Hedefim: 3 / 200

Hedeflerime göre biraz geriden geliyorum ama yukarıda belittiğim nedenleri göz önünde bulundurduğum için hiç de fena değil. Bu ayın istatiklerini not düştükten sonra son olarak bu ay aldığım kitapları da yazmak istiyordum ama şu an evde olmadığım için not düşemeyeceğim, belki sonra ekleme yaparım. Çok fazla kitap almadım ama yine de kitap alışverişi yapmadan da duramadım.

Kitaplıkta Okunmayı Bekleyen Kitap Sayısı: 70

Hedeflerim doğrultusunda senenin yarısında bu kitaplıkta okunmayı bekleyenleri sıfıra indirmek istiyorum. Bakalım ne kadar azaltabileceğim.





6 yorum:

  1. Aylık bir değerlendirme yazman çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, benim için de çok iyi oluyor değerlendirme yapmak.

      Sil
  2. Aynı sorunu bende yaşıyorum bu aralar. Ama sen bana gore daha iyi okumuşsun.:D
    Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım daha iyisi olur umarım, sana da keyifli okumalar ;)

      Sil
  3. Bir ara bende de okuyamama sorunu vardı. Elime alıp da okuyamayınca moralim çok bozuluyordu. Bu arada yorumunu okuduktan sonra merak edip Dracula çizgi romanını almıştım. Biraz önce onu bitirdim ve sana teşekkür etmek istiyorum. Senin yorumun olmasaydı çizgi romanlar hiç ilgimi çekmezdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, Dracula çizgi romanı gerçekten çok başarılı.

      Sil