31.03.2012

Kitap Ayracı #18

Ne zamandır birbirinden cici kitap ayraçlarını paylaşmıyorum sizlerle; yeni kitap ayraçları keşfetmeyi özlemişim ^o^ Bu akşam sizler için seçtiğim kitap ayraçları etsy'den ve temamız sevimli baykuşlar ^.^ Resimlerin altındaki yazı linklerinden bu kitap ayraçlarına ulaşabilirsiniz.




Big brown owl felt bookmark



Owl Always Be Your Friend Printable Bookmarks



Cute Owl Fabric Covered Button Bookmark



Harry Potter Bookmark



OWL Zodiac 3D Leather Mini Animal Bookmark







11 yorum:

  1. Bayıldım bunlara çok şekerler :)

    YanıtlaSil
  2. baykuşlar ne tatlı öyle :)

    YanıtlaSil
  3. hepsini alası geliyor insanın öyle değil mi?=))

    YanıtlaSil
  4. ağzıma tıkıştırıp yemek istiyorum hepsini

    YanıtlaSil
  5. Evet çok güzelmiş gerçekten...

    YanıtlaSil
  6. ayraçlara tek kelime ile BAYILDIM! çok güzeller.
    keşke bunları Samsun'da bulabilmek mümkün olsa..ama maalesef sıkıntı işte..ben de istanbula gittikçe bolca alıyorum. veya samsunda d&rda bulduklarımı kaçırmıyorum :)
    keyifli okumalar sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. @Irosh ve Kitaplari :) Bursa'da da bazı şeyleri bulmak sıkıntı oluyor ne yazık ki, İstanbul süper bu açıdan...

    YanıtlaSil
  8. Harry Potter'lı olana bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. İstanbul'da nerelerde bulabiliriz bu ayraçlardan?

    YanıtlaSil
  10. @Aborjin bunları internette etsy isimli siteden buldum, oradan edinebilirsiniz.

    YanıtlaSil