11.11.2011

30. ULUSLARARASI İSTANBUL KİTAP FUARI


Bu yıl 30. düzenlenecek olan Uluslararası İstanbul kitap fuarı 12 Kasım'da okurlara kapılarını aralıyor. Geniş bir etkinlik yelpazesinin yer alacağı fuar 9 gün sürecek olup 20 Kasım'da saat 19:00 da sona erecek. Ben İstanbul'da oturmadığım ve yoğun bir iş hayatım olduğu için ne yazık ki katılamıyorum bu harika olaya, ama orada olmayı gerçekten çok isterdim; neyse artık Tüyap Bursa Kitap Fuarı'na katılacağım ben de=) Eğer siz İstanbuldaysanız kaçırmayın derim ben.




4 yorum:

  1. O kadar çok sabırsızlanıyorum ki , her yeni güne cumartesi diye kalkıyorum, ama cumartesi hep sonraki gün oluyor...:)

    YanıtlaSil
  2. @cimcime ah ne güzel bir heyecan o;)

    YanıtlaSil
  3. İstanbulda otursakta fuar pek istanbulda sayılmaz, çok uzak.
    Bugün gitmeyi planlıyodum ama çok hasta oldum gidemedim. Aklım kaldı

    YanıtlaSil
  4. Hii çok geçmiş olsun Euphoric, olsun iyileşince gidersin belki;)

    YanıtlaSil