7.08.2011

Yeni Kitaplar

Yakın zamanda yayınevlerinden çok güzel haberler geldi ben de sizlerle beni çok sevindiren bu haberleri paylaşacağım. İşte yayınevlerinden yeni çıkan-çıkacak kitaplar!


Artemis Yayınları:


Bu kitaplar bir harika!! Benim gibi çik-lit severler için muhteşem seriler devam ediyor-başlıyor. Carrie Günlükleri'ni bir senedir sabırsızlıkla bekliyorum, üstelik kitap ciltli olarak geliyor harika! Yepyeni Aşkım serisini de gerçekten merak ettim=))


Pegasus Yayınları:

















Şu Bir Gün'ü mutlaka okumalıyım ve sonra da sinemada pek sevdiğim Anne Hathaway'le izleyeceğim uyarlamasını=)


DEX Yayınları:











DEX muhteşem bir yayınevi! Benim en sevdiğim türde yani Genç Edebiyatı'nda (YA Young Adult) muhteşem kitaplar yayınlamaya devam ediyor!

Olimpos Yayınları:


Olimpos'tan bir de not var:


"Chime yayın tarihi 2011 veya veya 2012 Kış, Afterlight ise 2011 Sonbahar olacak..."






Doğan Kitap:



Timaş Yayınları:




Timaş'ın özellikle tarih kitaplarına bayılıyorum!



4 yorum: