21.08.2011

Hediye Kitap!

Evet yine bir hediye kitap zamanı! Ben internette birçok hediye kitap çekilişine katılıyorum, bu o kadar zevkli ki kendi blogumda da bu heyecanın yaşanması beni çok mutlu ediyor=)

Bu seferki hediyem bir manga! Ben çizgi romanları ve mangaları çok seviyorum ve size çok sevdiğim bir manganın ilk cildini hediye edeceğim=)




Vampir Öpücükleri Kan Akrabaları
Ellen Schreiber 

ARUNAS YAYINCILIK


Gotik kız Raven ve onun vampir erkek arkadaşı Alexander'ın kesinlikle ihtiyaç duyacakları en son şey gece vakti bir belaydı, hemde aşklarını yaşarken. Dehşet dolu anlar Raven ve Alexander'ın mezarlıkta yeni kazılmış dört mezar ve içlerinde dört boş tabut bulmasıyla başladı. Dullsville kasabasının ıssız mezarlığında konaklamaya başlayan bir vampir çetesinin liderliğini, kan emici kuzeni Claude Sterling'in yaptığını öğrenmek Alexander'ı şok etmişti!
Claude ve onun saldırgan vampir çetesi, çiftimiz için sürekli olarak yeni sorunlar çıkarıyordu, özellikle Raven onları gün ışığında aklına en son gelebilecek yerde
karşısında bulduğunda. Claude ve onun çetesi Dullsville'de ne yapıyor ya da neyi arıyor olabilirdi ?


Evet eğer kitabın konusunu beğendiyseniz çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken "Bu sitede İzleyicim" olmanız ve aşağıda bir yorum bırakmanız. Bu yorumlara bakıp Random.org vasıtasıyla rastgele seçeceğim talihliyi.


Eğer bu hediye kitap duyurusunu ayrıca sitenizde, twitterda ya da facebook gibi yerlerde duyurursanız da çok mutlu olurum=)

Son katılım tarihi 4 Eylül 2011!

İyi şanslar=)








15 yorum:

  1. Mangalara ilgim büyük, bu mangayı ilk kez gördüm. Biraz yeni akım romantik vampir öykülerine benziyor ama ilginç.

    YanıtlaSil
  2. Renkli Kitabın, renkli hediyesi :)
    Bende çok seviyorum kitap çekilişlerini, çok farklı bir heyecanı oluyor, öncelikle teşekkürler bunun için sana :)
    Ve sonrasında da, bende giriyorum sıraya bende :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzele benziyor :) Olursa okuyup bir arkadaşıma hediye ederim heralde :)

    YanıtlaSil
  4. ben de katılıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Yaşasın, ilginç görünüyor, daha önce hiç manga okumamıştım :)

    YanıtlaSil
  6. şartlar tamam
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/2011/08/30/renklikitap-kitap-hediye-cekilisi/

    YanıtlaSil
  7. Bir manga sever olarak bende varıım =)

    YanıtlaSil
  8. bende varım canım ve twitter ımda duyurdum :)

    YanıtlaSil
  9. Hiç çizgi roman okumadım ama,kazanırsam başlamam için neden olabilir =)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba
    Bloğunu izliyorum.
    Çekilişi Bloğumda, Facebook ve Twitter'da duyurdum.
    http://cilekliturta.wordpress.com/2011/09/01/renkli-kitap/
    https://www.facebook.com/nuyaver
    http://twitter.com/#!/nuyaver
    nuyaver@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Katılım sona ermiştir, herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil