8.01.2024

Ne Okuyorum? Yeni Kitap Almak ya da Almamak?

Merhaba,

Yılın ilk okumaları nasıl gidiyor? Sizi bilmem ama kendi açımdan sürekli bir insan bu kadar mı yavaş okur diye söylenerek geçiyor günler :p Yoğunluktan gece yatarken okumaya fırsat buluyorum, o zaman da okurken uykuya dalıyor kitap elimden düşünce uyanıyorum falan=)) Yani kısacası birkaç haftadır Isaac Asimov'un Vakıf Kurulurken isimli kitabını okuyorum, olaylar da öyle heyecanlı ki kitapta, kitap elimden düşünce uyanıp uyuduğumu asla kabul etmeyerek okumaya devam etmeye çalışıyorum :p ama olmuyor işte, neyse şu bir haftada kendime kitap bitirme "challange"ı yapacağım ki artık yeni birşeyler okumaya başlayayım.

Bu arada bu sene olabildiğince az kitap alma hedefim var, hiç almasam da olur zaten Kindle var ve kitaplıkta okunacak çok fazla kitabım var. Zaten yayınevleri iyice delirmiş durumda, zam üstüne zam zam üstüne zam inanılmaz pahalı oldu kitaplar. Kitapların bu kadar "lüks" olmasını ben kabul etmiyorum, yapılan zamların da haklı zam olduğunu, adaletli bir fiyatlandırma yapıldığını kabul etmiyorum. Aklı fikri olan herkes zaten neyin ne olduğunu biliyor, uzun uzun nefes bile tüketmem bu konuda. O nedenle çoğu zaman son yıllarda hep İngilizce basımları daha da uygun bulduğumda tercih ediyorum. Çünkü hem kaliteli baskı, hem orijinal dilinde okuyorum hem de fiyatlar daha ucuz?!

Planlar böyle bakalım; çook istediğim bir kitap olmadıkça bu sene kitap almayı düşünmüyorum. Siz neler okuyorsunuz? Böyle sizin de kitap satın almama planlarınız ve bunu gerçekleştirecek gücünüz var mı :p Yorumlarınızı bekliyorum ;)

Güngör

2 yorum:

  1. sadece deli indirim gördükçe kitap alıyorum ben de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık büyük bir indirim olmadan kitap almak çok zor =(

      Sil