1.01.2024

Mutlu Yıllar!


Herkese mutlu yıllar!

2023'ün son kararlarından biri blog yazmaya geri dönmekti ve 2024'ün ilk günü bir yeni yıl mesajı yazarak buna devam etmek güzel olur diye düşündüm. Yeni yıl gecesinden daha çok yılın ilk gününü seviyorum; her şeye taze bir başlangıç yapmak bir yenilik hissi yaratıyor ve bu beni çok mutlu ediyor.


Bugün birçok kişi gibi ben de ilk iş Goodreads uygulamasını açtım ve yıllık hedefimi belirledim. Yıllık hedefim her zaman olduğu gibi 42 =) Geçen sene dolu dolu bir yıl oldu okuma açısından ama hiç okuyamadığım bazı dönemler de olduğu için hedefim 40'ta kaldı. Bakalım seneye hedefimi tutturabilecek miyim?

Bir de birçok kişinin severek kullandığı Letterboxd üyeliğim var. Ama sanırım orada bir hedef belirleme yeri yok, o yüzden düzenli film izleyebilmek adına ben kendim bir hedef belirleyip orada kayıt tutacağım. Bu epey faydalı oluyor, ne izlemişim, hakkında ne düşünmüşüm, kaç yıldız vermişim gibi detayları görmek hoşuma gidiyor. 

Siz kendinize hedefler belirliyor musunuz? Bu seneki hedefleriniz neler?

GÜNGÖR.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder